مدیرعامل سایپا فردی توانمند و قهرمان خودروسازی است

  • کد خبر : 237837
  • 04 آبان 1399 - 17:26
مدیرعامل سایپا فردی توانمند و قهرمان خودروسازی است
به گزارش نیوز،

حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید کاظم موسوی نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به  تلاش شرکت خودروسازی سایپا برای جایگزینی تولیدات داخلی به جای خودروهای مونتاژی پس از رفتن شرکای خارجی و بدعهدی شرکتهای بین المللی، گفت: مدیرعامل سایپا فردی توانمند، پای کار، مطلوب و فنی است و در سایپا خوب عمل کرده است.

وی با بیان اینکه می توان سلیمانی را قهرمان خودرو سازی دانست، تصریح کرد: این افزایش قیمت خودروها که در بازار وجود دارد، دست شرکت سایپا و یا مدیرعامل نیست، بلکه عوامل متعددی وجود دارد که به این افزایش قیمت ها و نابسامانی ها دامن می زند.

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تولید خودرو در داخل را اقدامی مثبت و خوب دانست و اظهار داشت: در سال جهش تولید باید از شرکت های دانش بنیان، نخبگان، دانشگاهها و افراد دانشمند استفاده کرد تا خودرو در داخل تولید شود و مشکلات تولید خودرو رفع شود.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه قیمت های فعلی خودرو حبابی است، افزود: سوداگران و دلالان، نقدینگی و پول را به سمت خرید خودرو بردند و قیمت ها را یکباره افزایش دادند.

وی با تاکید بر اینکه باید مسئولین امر پاسخگو باشند، گفت: قطعه سازان در این راستا مظلوم واقع شدند چرا که قطعات را به شرکت های خودروساز دادند اما به دلیل ماندن خودرو در انبارها هنوز پول خود را نگرفتند.

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه نباید بیش از این در بازار التهاب ایجاد کرد، افزود: باید مشکلات مردم را حل و فصل کرد چرا که این افزایش قیمت ها باعث می شود فقیر، فقیرتر و غنی هم غنی تر شود.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه شاخص های کلان اقتصادی و کاهش ارزش پول ملی، در افزایش قیمت خودرو در بازار آزاد نیز نقش زیادی دارد، تصریح کرد: این نوسات قیمت موجب ضرر و زیان مردم می شود و باید جلوی این افزایش بی رویه قیمت ها را گرفت.

به گفته وی عده ای از پولداران و سرمایه داران، بازار را در دست دارند و هر کجا بخواهند سرمایه گذاری می کنند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=237837

ثبت نظر

-