محمد نادری پای جای پورحیدری می‌گذارد ؛ عبدیان: او می‌خواهد سال‌ها برای استقلال بازی کند

  • کد خبر : 236687
  • 03 آبان 1399 - 17:12
باشگاه کورتریک بلژیک برای صدور رضایتنامه محمد نادری که قرضی در پرسپولیس بازی می کرد ، ۱۵۰ هزار دلار خواسته است . تیم های پرسپولیس و استقلال به شدت به دنبال جذب دائمی این بازیکن هستند.

خرید جدید استقلال قصد دارد شماره ۲ را در این تیم انتخاب کند.

خبرگزاری فوتبال ایران نیوز دات کام :

یکی از داغ‌ترین انتقالات تابستانی فوتبال ایران پیش از آغاز لیگ بیستم امروز رقم خورد و در شرایطی که چند هفته‌ای می‌شد که بحث انتقال محمد نادری مدافع چپ فصل گذشته پرسپولیس به استقلال مطرح شده بود، این اتفاق درنهایت عملی شد و فصل آینده نادری با پیراهن آبی به میدان خواهد رفت.

این موضوعی است که البته هواداران دو تیم چندان به آن عادت ندارند و معمولا با حواشی خاص خود همراه می‌شود.

محمد نادری که برای رسیدن به ترکیب اصلی باید با زکی زاده و متین کریم زاده رقابت کند، پس از عقد قرارداد رسمی با آبی‌‌های پایتخت از پیشکسوتان این تیم رخصت خواسته تا شماره ۲ این تیم را برتن کند؛ شماره ای که در سال های گذشته برتن یکی از بهترین مدافعین راست فوتبال ایران و استقلال یعنی خسرو حیدری بوده و پیش از آن چهره محبوب و اسطوره ای باشگاه، منصور پورحیدری در دوران حضور خود در مستطیل سبز این شماره را انتخاب کرده بود و در پست مدافع راست برای آبی های تهرانی در سال‌های پیش از انقلاب و پس از آن، با این شماره راهی میدان می‌شد.

عبدیان عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در بخشی از صحبت‌های خود پس از جذب یکی از مهره های جذاب فصل نقل و انتقالات، ضمن تاکید بر این نکته که پیشنهاد استقلال برای جذب نادری از پیشنهاد پرسپولیس کمتر بوده است، از علاقه این بازیکن برای پوشیدن شماره ۲ صحبت کرده و گفته است:

« محمد نادری گفت در صورت رخصت پیشکسوتان استقلال قصد دارد به عشق منصور پورحیدری پیراهن شماره ۲ را این تیم سال ها به تن کند.»

البته پیش از اینکه فوتبال به شکل اینچنینی خود درآید، یازده بازیکن به ترتیب شماره های ۱ تا ۱۱ را برتن می‌کردند که بر طبق آن شماره ۲ به مدافع راست تیم می‌رسید و شماره سه را دفاع چپ به تن می‌کرد. با این حال شماره ۲۸ فصل گذشته سرخپوشان پایتخت، به این مسائل توجهی ندارد و شماره ۲ را درخواست کرده است.

یکی از نزدیکان محمد نادری فاش کرد که دلیل اصلی جدایی نادری از پرسپولیس ، ضمن اینکه قرارداد نادری با استقلال مبلغ بالایی است ، ترس از نیمکت نشینی بوده است .

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=236687

برچسب ها

ثبت نظر

-