سلاخی مرد جوان در جاجرم





به گزارش نیوز، سرهنگ “رضا قندی ” با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در ساعت ۱۸۳۰ تاریخ ۳۰مهرماه ۹۹ مبنی بر وقوع نزاع و درگیری منجر به قتل در یکی از خیابان های شهرستان جاجرم، موضوع به صورت جدی در دستور کار ماموران پلیس آگاهی و انتظامی شهرستان قرار گرفت .
وی تصریح کرد: ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی های اولیه دریافتند، سه نفر شامل دو برادر و یک نفر دیگر به علت اختلاف بر سر میزان ساعات کاری در شرکت مشخص با یکدیگر درگیر، که در این درگیری یکی از طرفین دعوا به علت ضربات چاقو مجروح و دقایقی پس از فوت و یک نفر مصدوم که توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی منتقل شده و فرد قاتل قبل از حضور عوامل انتظامی از محل متواری شده است .
فرمانده انتظامی شهرستان جاجرم، اظهار کرد: با توجه به نزاع و درگیری صورت گرفته تلاش عوامل اورژانس مسمر ثمر نبوده و مصدوم به علت شدت جراحات وارده در محل جان خود را از دست داده است.
سرهنگ قندی، افزود:متهم به قتل نزاع و درگیری در کمتر از چند ساعت با تلاش لحظه به لحظه کاراگاهان پلیس آگاهی و شواهد موجود کمتر از ۱۲ ساعت در شهرستان سبزوار شناسایی و طی هماهنگی قضایی و با همکاری خوب پلیس آگاهی شهرستان سبزوار در اقدامی غافلگیرانه دستگیر و به شهرستان جاجرم منتقل شد.
فرمانده انتظامی شهرستان جاجرم با اشاره اینکه کلیه هموطنان مطالبات خود را از طریق قانونی پیگیری کنند خاطر نشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شد.




آیا این خبر مفید بود؟