اظهارات عضو شورای نگهبان درباره محتکران

  • کد خبر : 23578
  • 23 اسفند 1398 - 5:15
اظهارات عضو شورای نگهبان درباره محتکران
به گزارش نیوز،

هادی طحان نظیف عضو حقوقدان شورای نگهبان در صفحه شخصی خود در اینستاگرام مطلبی درباره محتکران در شرایط فعلی کشور منتشر کرد.

اخبار سیاسی– متن این مطلب به شرح زیر است: حدودا سه هفته‌ای است که روز و شب را داریم با اخبار کرونا سپری می‌کنیم. ویروس منحوسی که زندگی روزهای پایان سال را به خودش گره زده و محدودیت‌هایی را به کسب و کار، رفت و آمد، درس و تحصیل، سرگرمی و تفریح و … وارد کرده. دل‌های برخی را داغدار کرده و به کار و سرمایه برخی دیگر خسارت زده. این ویژگیِ هر ابتلا و گرفتاری است.

ما در این ابتلاها چگونه‌ایم؟ برای رفع بلا و گرفتاری چه می‌کنیم؟ با داغ عزیزان و زیان مادی‌مان چگونه برخورد می‌کنیم؟ برای عادی زندگی کردن چه می‌کنیم؟

ما روزهای سختی را در کنار هم گذرانده‌ایم. جنگ، تحریم، سیل و زلزله را پشت سر گذاشته‌ایم. غم و ترس را تجربه کرده‌ایم. اما کنار هم مانده‌ایم و کشتی را از طوفان‌ها به سلامت عبور داده‌ایم. با همه سختی‌ها، پرچم ایران اکنون بلند است و سرافرازتر نیز خواهد شد.

دعا و توکل، مراقبت و توجه به توصیه‌های بهداشتی، صبر و بردباری، چاره‌جویی و کمک به گرفتاران، ایجاد آرامش فکری و مثبت نگری، کمترین کارهایی است که هر کس می‌تواند برای ایجاد حال خوب در خود و جامعه انجام دهد.

آنها که این روزها بذر یاس و ناامیدی می‌پاشند، آنها که دروغ پراکنی و شایعه سازی می‌کنند و آنها که سلامتی مردم را به احتکار می‌برند، مردگانی متحرک‌ و مبتلا به مرضی بدتر از کرونا هستند که باید هرچه سریعتر درمان شوند.

در کنار ناراحتی از این سیاهی‌ها، صحنه‌های زیبایی همچون تلاش پزشکان و پرستاران برای بهبودی بیماران، فعالیت‌های متخصصان برای تولید داروی این ویروس، همدلی خواهران و برادران جهادی و هیاتی برای پاکسازی اماکن عمومی، کوشش صنعت‌گران و کارگران برای تولید حداکثری مواد بهداشتی و اقلام درمانی، بخشش اجاره بهای اماکن استیجاری و… امید، مروت و جوانمردی ایران اسلامی را دوباره نمایش داد و نشان داد در سختی‌ها مثل همیشه کنار هم هستیم و همه با هم به توان ما این ویروس منحوس را شکست می‌دهیم.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=23578

ثبت نظر

-