نیوز – نسل جدید بارسلونا در راه است/ مرور استعدادهای آینده نیوکمپ

  • کد خبر : 235371
  • 02 آبان 1399 - 1:25
نیوز – نسل جدید بارسلونا در راه است/ مرور استعدادهای آینده نیوکمپ

به گزارش نیوز، میانگین سنی بازیکنان بارسلونا به قدری بالا بود که از مدت‌ها پیش همه این مسئله را هشدار داده بودند اما بازی درخشان ستاره‌های جوان در لیگ قهرمانان اروپا باعث شد تا موجی از رضایت در میان طرفداران قرار گیرد.

آنسو فاتی، ترینکائو، پدری و عثمان دمبله در اولین بازی لیگ قهرمانان مقابل فرنتس‌واروش مجارستان عملکردی دیدنی از خود به نمایش گذاشتند.

فاتی که با گل خود مقابل فرنتس واروش رکوردزنی کرد، توانست به جوان ترین بازیکن تاریخ فوتبال بدل شود که در لیگ قهرمانان با سن زیر ۱۸ سال گلزنی می‌کند.

کومان پس از بازی به تمجید از ستاره جوان خود پرداخت و اظهار داشت که او فراتر از سن خود بازی می‌کند و عنوان کرد: پدری و فاتی در آینده در کنار هم بازی خواهند کرد.

پدری، دیگر بازیکنان بارسلونا بود که در لیگ قهرمانان مقابل فرنتس‌واروش همگان را به تمجید واداشت. او که تنها ۱۷ سال دارد، توانست گلزنی کند و نام خود را در تاریخ لیگ قهرمانان بنویسد.

عثمان دمبله که زیر انتقاد شدید فوتبالی‌ها قرار داشت نیز خوش درخشید و در ۲۳ سالگی توانست ذره‌ای از آن استعداد خود را به نمایش گذارد.

او که پس از نیمار با هزینه ۱۴۵ میلیونی به بارسلونا آمد، هنوز نتوانسته جانشین خوبی برای ستاره برزیلی شود ولی بازی مقابل فرنتس‌واروش کمی امیدهای بارسایی‌ها را زنده کرد.

ترینکائو نیز که جانشین گریژمان جنجالی این روزها شد، عملکرد خوبی از خود به جا گذاشت. وینگر پرتغالی که از لیگ کشور خود راهی بارسلونا شده توانست مورد رضایت هواداران و مربی خود قرار گیرد.

از طرف دیگر رونالد آراخو که مدافع تازه بارسایی‌هاست به بازی آمد و در اواخر بازی نمایشی دیدنی از خود به جا گذاشت.

به گفته مارکا، بازی بارسلونا مقابل فرنتس‌واروش نوید یک آینده درخشان را می‌دهد. اگر کومان بتواند پیشرفت آنان را تداوم بخشد، به نظر می‌رسد بارسا نسل تازه‌ای در راه خواهد داشت.

انتهای پیام/


لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=235371

برچسب ها

ثبت نظر

-