صبحانه های ممنوع برای افراد میان سال

  • کد خبر : 23120
  • 06 مرداد 1400 - 14:15
صبحانه های ممنوع برای افراد میان سال

 نیوز: به هزار و یک دلیل لازم هست صبحانه بخوریم همانطور که ناهار واسمون مهم است و می‌خوریم.و زمانی که پا به میانسالی می گذاریم باید در خوردن مواد غذایی دقت کنیم .در این مطلب صبحانه ممنوع برای میانسالان را به شما معرفی می کنیم.

وقتی جوان تر هستید ، بدن شما می تواند مطابق با برخی از گزینه های نامناسب در صبحانه نیز تنظیم شود، اما وقتی پا به میان سالی می گذارید، انتخاب های شما برای صبحانه محدود می شود. زمانی که سن شما از ۴۰ سال می گذرد و تمام قندها، کلسترول و غذاهای فراوری شده را از برنامه های غذایی خود حذف می کنید، آن وقت است که احساس می کنید نصف سن فعلی هستید.

جو دوسر طعم دار

تهیه یک بسته جو دوسر طعم دار خیلی وسوسه انگیز است، آن هم وقتی که فقط در عرض چند ثانیه می توانید در مایکروویو آن را گرم کنید. اما خیلی بهتر است که خودتان دست به کار شوید و آن درست کنید.

صبحانه ممنوع برای میانسالان

این نوع از خوراکی ها غالباً به همراه شکر اضافی فقط باعث می شود تا شما در طول روز بیشتر گرسنه باشید.

اسموتی میوه ای

صبحانه ممنوع برای میانسالان؛ اسموتی یک انتخاب عالی برای صبحانه است. البته اگر شما در کنار میوه از سبزیجات هم استفاده کنید. در غیر این صورت این اسموتی قند خون شما را به طور قابل ملاحظه ای بالا می برد. بهتر است که اسموتی شما را تنها میوه ها تشکیل ندهند و شما از ترکیبی متعادل تر از میوه و سبزیجات ، مانند اسفناج و کلم را استفاده کنید.

>>>بیشتر بخوانید:

۱۵ صبحانه ای که می تواند کلسترول خون را کاهش دهد

نان تست و کره

اگر شما از طرفداران نان تست هستید نیازی نیست این نان را از صبحانه حذف کنید فقط باید در نحوه تهیه آن دقت کنید. اگر روال کار شما استفاده از برش نان تست به همراه مقداری کره و دارچین است بهتر آن را کنار بگذارید و درعوض ، یک تکه نان سبوس دار با پروتئین دلچسب مانند کره بادام زمینی یا آووکادو را جایگزین کنید که تا زمان ناهار شما را به طور کامل سیر نگه می دارد.

صبحانه ممنوع برای میانسالان

کلوچه و پنکیک

متأسفانه، پنکیک و کلوچه نیز در این لیست و در کنار وافل قرار دارند. مگر اینکه آن را با مواد سالم تر تهیه کنید، اما در اینجا نیز این مساله مطرح می شود که مواد اولیه تمام این خوراکی ها را آرد سفید و شکر تشکیل می دهد، بنابراین مهم ترین ضرری که برای شما دارد این است که خستگی را در بدن شما باقی می گذارد.

املت

املت یک گزینه کلاسیک برای صبحانه است ، اما قطعاً بهترین گزینه برای سلامتی شما نیست، به خصوص وقتی پا به سن می گذارید. از آنجا که فقط قرار است روزانه ۳۰۰ میلی گرم کلسترول مصرف کنید، خوردن حتی یک تخم مرغ در حال حاضر ۲۱۳ میلی گرم کلسترول برای شما به ارمغان می آورد. بنابراین به جرات می توان گفت که تهیه املت که به بیشتر از یک عدد تخم مرغ نیاز دارد ، بهترین انتخاب نیست ، به خصوص به این دلیل که در آنها معمولاً گوشت بیکن و یا پنیر فرآوری شده پیتزا نیز استفاده می شود.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=23120

ثبت نظر

-