استقلال و تکذیب خبر پیشنهاد این تیم برای هدایت آبی ها توسط امیر قلعه نویی

  • کد خبر : 230001
  • 27 مهر 1399 - 23:53
استقلال و تکذیب خبر پیشنهاد این تیم برای هدایت آبی ها توسط امیر قلعه نویی
امیر قلعه نویی و پیشنهاد استقلال

امیر قلعه نویی سرمربی تیم گل‌گهر هرگونه تماس با باشگاه استقلال برای قبول هدایت این تیم و حتی مشاوره را تکذیب کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران نیوز دات کام :

امیر قلعه نویی سرمربی تیم گل‌گهر هرگونه تماس با باشگاه استقلال برای قبول هدایت این تیم و حتی مشاوره را تکذیب کرد.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر در گفت و گویی اظهار داشت:

اجازه بدهید من درباره استقلال صحبت نکنم چون گویا من جزو پیشکسوت‌های استقلال نیستم. توجه داشته باشید که من ۲۲ سال در استقلال هم بازی کردم و هم مربیگری و در بدترین شرایط از دسته ۳ و نهمی جدول هم کنار استقلال بودم. در این ۵ سال این همه مدیرعامل آمد و رفت حتی یک نفرشان به من زنگ نزدند و حال مرا نپرسیدند. شاید به آنها گفته‌اند که روی اسم قلعه‌نویی خط قرمز بکشند.

قلعه‌نویی در پاسخ به این پرسش که به او پیشنهاد سرمربی‌گری در استقلال داده شد یا نه، اعلام کرد:

بحث پیشنهاد نیست به من حتی زنگ هم نزدند. زمانی که استقلال می‌خواست در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کند، من مسوولیت هیچ تیمی را نداشتم و حداقل به عنوان یک مشاور هم از من نظر نخواستند. به خاطر همین من درباره استقلال هیچ وقت صحبت نمی‌کنم و برای محمود فکری آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی درباره بازی دوستانه تیم ملی در نخستین حضور اسکوچیچ به عنوان سرمربی مقابل ازبکستان یادآور شد:

فوتبال یعنی برنامه، یعنی یک هدفی داریم و از این راه می‌خواهیم به هدف برسیم. اسکوچیچ مربی جوان و پرانرژی است و با یک بازی نمی‌توانیم کار او ارزیابی کنیم. هر مربی همین شرایط دارد. کی‌روش هم در یک بازی به لبنان باخت اما بعدها دیدیم که چقدر تیم ملی با او با ثبات بازی کرد. به خاطر همین با یک بازی نمی‌توانیم اسکوچیچ را مورد ارزیابی قرار دهیم. او بسیار مربی به روز و پرانرژی‌ای است و در همین بازی با ازبکستان دیدیم که تیم ملی چه قدر با برنامه بازی کرد. من اعتقادم این است که باید به او زمان دهیم و اعتماد کنیم. در جلسه‌ای که با او داشتم از برنامه‌ها و تغییراتی که قصد دارد در تیم ملی ایجاد کند صحبت می‌کرد.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر همچنین اظهار داشت:

تمرینات‌مان را خیلی زود شروع کردیم و بازیکنانی را هم که می‌خواستیم به خدمت گرفتیم و شرایط خوبی داریم.

وی درباره قرعه‌کشی مسابقات لیگ برتر و بازی اول با سپاهان گفت:

ما نگاه فوتبالی داریم و باید به دنبال زیبایی‌های فوتبال باشیم. همه تیم‌ها تلاش می‌کنند و نتیجه دست خداست. برای ما هیچ حساسیتی وجود ندارد و فقط به دنبال قشنگی‌های فوتبال هستیم.

قلعه نویی گفت:

من با هر تیمی که مذاکره کردم، هیچ قولی نداده‌ام. در گل‌گهر هم قول ندادم. ولی قول می‌دهیم که یک تیمی درست کنیم که با ثبات باشد و این موضوع را در بازی‌های تدارکاتی‌مان را هم نشان دادیم. انگیزه‌های خودمان را داریم و به دنبال بلندپروازی هم هستیم.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=230001

برچسب ها

ثبت نظر

-