تعداد مبتلایان به کرونا در روسیه به ۱ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر رسید

  • کد خبر : 229541
  • 27 مهر 1399 - 17:29
تعداد مبتلایان به کرونا در روسیه به ۱ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر رسید

 

 

نیوز: به گزارش نیوز،ستاد عملیاتی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در روسیه  ، امروز (یکشنبه) گزارش داد که تعداد کل افراد آلوده به ویروس کرونا در این کشور با شناسایی ۱۵ هزار و ۹۹  مورد جدید طی روز گذشته، به یک میلیون و ۳۹۹ هزار و ۳۳۴ نفر (۱۳۹۹۳۳۴)، افزایش یافته است. طبق این اطلاعات، بیشترین موارد جدید آلودگی در شهر مسکو – ۴ هزار و ۶۱۰ نفر، در سن‌پترزبورگ – ۶۷۴ مورد و در منطقه مسکو – ۴۶۰ مورد ثبت شد.

تعداد موارد به اصطلاح فعال، یعنی بیمارانی که همچنان تحت درمان هستند، برای نخستین بار در روسیه به بیش از ۳۰۰ هزار نفر رسیده است. در حال حاضر ۳۰۴ هزار و ۵۷۱ بیمار در این کشور وجود دارد که ۲۱٫۸ درصد از کل افراد آلوده را تشکیل می‌دهند.

 

شمار مبتلایان کرونا در روسیه به مرز ۵۰۰ هزار نفر رسید - خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency

 

این ستاد یادآور شد، تعداد بیماران معالجه شده، طی روز گذشته ۵ هزار و ۳۷۷ نفر افزایش یافت و در مجموع به یک میلیون و ۷۰ هزار و ۵۷۶ نفر (۱۰۷۰۵۷۶) رسید. نسبت افراد بهبود یافته، به ۷۶٫۵ درصد از کل افراد مبتلا به این عفونت کاهش یافت.

بیشترین موارد بهبود بیماران، یک هزار و ۶۵۴ نفر در شهر مسکو، ۳۳۷ نفر در سن‌پترزبورگ، ۲۸۶ نفر در منطقه سه‌وردلوفسک، ۲۳۷ نفر در منطقه مسکو و ۲۳۶ نفر در منطقه آلتایی بوده است.

تعداد مرگ و میرهای ناشی از ویروس کرونا در روسیه نیز طی یک روز گذشته ۱۸۵ مورد افزایش یافت. بدین ترتیب، از ابتدای اپیدمی تاکنون، ۲۴ هزار و ۱۸۷ فرد آلوده در این کشور جان خود را از دست داده‌اند.

بیشترین موارد فوت بیماران، ۵۲ مورد در شهر مسکو، ۱۵ مورد در سن‌پترزبورگ، ۹ مورد در منطقه راستوف و ۸ مورد در منطقه مسکو ثبت شده است.

 

خبر مرتبط:

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=229541

ثبت نظر

-