قرعه‌کشی ایران‌ خودرو امروز یکشنبه ۲۷ مهر ۹۹

  • کد خبر : 229019
  • 27 مهر 1399 - 9:29
قرعه‌کشی ایران‌ خودرو امروز یکشنبه ۲۷ مهر ۹۹

 

 

قرعه‌کشی ایران‌ خودرو امروز یکشنبه ۲۷ مهر ۹۹

 

نیوز:  فروش فوق العاده ۴ محصول ایران خودرو و پیش فروش یکساله ۸ محصول این شرکت خودروسازی که از روز سه شنبه ۲۲ مهر آغاز شده بود تا پایان روز پنجشنبه ۲۴ مهر ۹۹ ادامه داشت و شرکت کنندگان در این فروش فوری ایران خودرو منتظر اعلام اسامی برندگان ایران خودرو  می‌باشند.

در ادامه این خبر جزئیات قرعه‌کشی ۲طرح فروش ایران‌خودرو و زمان  قرعه کشی ایران خودرو  زمان اعلام  اسامی برندگان  بر اساس کد پیگیری و نحوه جستجو با کد پیگیری و سایر اطلاعات از شرایط فروش ایران خودرو تا نحوه واریز وجه و کار عجیب ایران خودرو برای حذف برخی از متقاضیان ایران خودرو می‌پردازیم.مرحله پنجم فروش فوق العاده و همچنین پیش فروش یکساله ایران خودرو که از روز سه شنبه ۲۲ مهر آغاز شده بود،روز  پنجشنبه به پایان رسید.

اسامی برندگان قرعه‌کشی ایران‌ خودرو امروز 

به برندگان قرعه کشی مهرماه ایران خودرو از طریق پیامک اطلاع رسانی می شود.

برای مشاهده اسامی برندگان قرعه کشی پنجمین مرحله کلیک کنید

 

مشاهده اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو بر اساس کد پیگیری

می توانید اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو را از اینجا نیز دریافت کنید.

نحوه جستجو با کد پیگیری برندگان طرح پیش فروش ایران‌ خودرو مهر ۹۹

کد پیگیری برندگان ۷ رقمی بوده و اعداد ابتدایی این فهرست شماره ردیف برندگان است. متقاضیان می‌توانند برای جستجوی شماره پیگیری خود از کلید میانبر ctrl+f استفاده کنند. بعد از فشردن کلید ترکیبی فوق کادر کوچکی در سمت راست بالای صفحه بازز می‌شود، شماره پیگیری خود را در کادر جستجو وارد کرده و در کنار کادر تعداد یافته‌های در بین ۱۵ هزار کدپیگیری را برای شما به نمایش می‌گذارد.

چنان‌چه عدد ۱ را مشاهده کردید یعنی کدپیگیری شما در لیست برنده شدگان ایران خودرو وجود دارد، ولی اگر عدد مقابل نوشته صفر بود شما برنده قرعه کشی نشده اید.

 

پس از قرعه کشی و تایید فرآیند آن توسط نهاد‌های ناظر، مشخصات افراد پذیرفته شده، در سایت نیوز اطلاع رسانی خواهد شد.

در این طرح مشتریان هیچ گونه وجهی به عنوان پیش پرداخت واریز نخواهند کرد، منتخبان بعد از اعلام نتایج قرعه کشی به مدت پنج روز مهلت خواهند داشت تا نسبت به واریز وجه کامل خودرو اقدام کنند.

پذیرفته شدگان این دو طرح به مدت پنج روز مهلت خواهند داشت تا طبق بخش نامه، نسبت به پرداخت وجه خودرو اقدام کنند.

 

فرارو | مشخصات، آپشن‌ها و قیمت سمند سورن پلاس

زمان قرعه کشی طرح فروش فوری ایران خودرو امروز ۲۶ مهر ۹۹

زمان قرعه کشی ایران خودرومهرماه ۹۹ پس از پایان ثبت نام اعلام شد.

قرعه کشی پنجمین مرحله فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات ایران خودرو صبح یکشنبه مورخ ۲۷ مهر با حضور نمایندگان نهاد‌های نظارتی برگزار می‌شود.

در ادامه برای اطلاع از پخش زنده قرعه کشی ایران خودرو و  مراسم قرعه کشی ایران خودرو با سایت تخصصی راهبرد معاصر همراه باشید.

در قرعه کشی ایران خودرو مهر ۹۹، قرعه کشی برای فروش فوق العاده ۴ محصول ایران خودرو و پیش فروش یکساله ۸ محصول این شرکت خودروسازی است که در پنجمین مرحله از ثبت نام ایران خودرو  در روز پنج شنبه ۲۴ مهر ۹۹ اتمام رسید.

جزئیات قرعه‌کشی ایران‌ خودرو

قرعه‌کشی مرحله پنجم فروش فوق‌العاده و همچنین پیش‌فروش یک ساله محصولات ایران‌خودرو ساعت ۹ صبح فردا یکشنبه ۲۷مهرماه با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار ‌شد.

مراسم قرعه‌کشی به صورت زنده از صفحه رسمی اطلاع‌رسانی ایران خودرو در اینستاگرام به نشانی ikcopressofficial پخش می‌شود.

در مرحله پنجم فروش فوق العاده ایران خودرو، مشتریان برای تحویل چهار محصول پارس بنزینی، پژو ۲۰۶ صندوقدار، پژو ۲۰۷ دستی هاچ بک و سمند ال. ایکس با قیمت قطعی و موعد تحویل حداکثر ۹۰ روز ثبت‌نام کرده‌اند.

در طرح پیش‌فروش یک ساله نیز هشت محصول شامل پارس با موتور تی. ی و.۵، پارس بنزینی، پژو ۲۰۶ تیپ دو، سمند ال. ایکس، پژو ۲۰۷ دستی هاچ بک، سورن پلاس، دنا پلاس و رانا پلاس عرضه شده است. خودروهای این طرح در تیر و مرداد ۱۴۰۰ براساس قیمت روز تحویل متقاضیان خواهد شد.

پس از قرعه‌کشی و تأیید فرآیند آن توسط نمایندگان نهادهای ناظر، مشخصات پذیرفته‌شدگان در سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir قرار خواهد گرفت. نتایج از طریق ارسال پیامک به برگزیدگان نیز اعلام خواهد شد.

با اعلام نتایج، پذیرفته شدگان هر دو طرح به مدت پنج روز مهلت خواهند داشت تا نسبت به واریز وجه خودرو طبق بخشنامه منتشر شده اقدام کنند.


 

اجرای همزمان دو طرح فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش ایران‌خودرو

 


قرعه‌کشی ایران‌ خودرو امروز یکشنبه

قیمت و لیست ۸ محصول پیش فروش یکساله ایران خودرو امروز ۲۶ مهر+ زمان تحویل

در این مرحله از عرضه محصولات ایران‌خودرو ، چهار محصول پارس بنزینی، پژو ۲۰۶ صندوق‌دار، پژو ۲۰۷ دستی هاچ‌بک و سمند LX با موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه و هشت محصول شامل پارس با موتور TU۵، پارس بنزینی، پژو ۲۰۶ تیپ ۲، سمند LX، پژو ۲۰۷ دستی هاچ‌بک، سورن پلاس، دناپلاس و راناپلاس با موعد تحویل در تیر و مرداد ۱۴۰۰، به‌صورت همزمان از (سه‌شنبه ۲۲ مهر) به‌مدت سه روز (تا پنجشنبه ۲۴ مهر) به اجرا گذاشته  شد.

گفتنی است در فروش فوق العاده چهار محصول، پارس بنزینی، پژو ۲۰۶ صندوقدار، پژو ۲۰۷ دستی هاچ بک و سمند ال. ایکس عرضه شده است.

در برنامه پیش فروش یک ساله نیز هشت محصول شامل پارس با موتور تی. یو.۵، پارس بنزینی، پژو ۲۰۶ تیپ دو، سمند ال. ایکس، پژو ۲۰۷ دستی هاچ بک، سورن پلاس، دنا پلاس و رانا پلاس عرضه شده است. زمان تحویل خودرو‌ها در این طرح تیر و مرداد ۱۴۰۰ تعیین شده است.

قیمت قطعی محصولات در طرح فروش فوری ایران خودرو

در این طرح قیمت قطعی بوده و موعد تحویل خودروها حداکثر ۳ ماهه خواهد بود.

 

قرعه‌کشی ایران‌ خودرو امروز یکشنبه

زمان تحویل خودرو در طرح فروش فوری ایران خودرو ۲۶ مهر ۹۹

موعد تحویل خودرو ها حداکثر ۳ ماهه خواهد بود.

گروه صنعتی ایران خودرو به منظور پاسخگویی به نیاز مشتریان، ۲ طرح فروش فوق العاده چهار محصول با موعد تحویل حداکثر ۹۰ روز و پیش فروش یک ساله هشت محصول را به صورت هم زمان به مدت سه روز به اجرا گذاشته است.

برای ثبت نام در سایت ایران خودرو لینک ثبت نام خودرو به همراه سامانه ایران خودرو در همین سایت قرار داده خواهد شد. مهم ترین شرط ایران خودرو برای اینکه بتوانید در طرح فروش فوری ایران خودرو ثبت نام کنید این است که پلاک انتظامی فعال نداشته باشید و گواهینامه پایه دو نیز داشته باشید. در ادامه شروط بیشتر و نحوه و فرآیند ثبت نام، مهلت ثبت نام فروش فوری ایران خودرو، زمان قرعه کشی جدید ایران خودرو طرح فروش فوری ۴ محصول ایران خودرو، زمان تحویل در طرح فروش فوری و قیمت خودروهای ایران خودرو در طرح فروش فوری ایران خودرو مهر ۹۹ را برایتان توضیح دادیم.

 پیش فروش ۸ محصول و فروش فوری ۴ محصول ایران خودرو/ + شروط و نحوه ثبت نام ایران خودرو

لازم به ذکر است که با توجه به هم‌زمانی فعال‌سازی دو برنامه فروش، امکان ثبت‌نام برای هر متقاضی تنها در یکی از دو بخشنامه میسر خواهد بود.

حداکثر تا سه‌روز کاری پس از پایان مهلت ثبت‌نام، قرعه‌کشی با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار و اسامی منتخبان از طریق سایت فروش محصولات ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir و ارسال پیامک اعلام خواهد شد.

همچون روال طرح‌های پیشین، پذیرفته‌شدگان این دو طرح به مدت پنج روز مهلت خواهند داشت تا طبق بخشنامه،‌ نسبت به پرداخت وجه خودرو اقدام کنند.

همچنین به‌منظور دستیابی مشتریان واقعی به خودرو، محدودیت‌های سابق همچنان رعایت می‌شود. از جمله این محدودیت‌ها، اختصاص یک دستگاه خودرو به هر کد ملی، دارا نبودن پلاک فعال شخص متقاضی، دارا بودن گواهینامه، فاصله دست‌کم ۴۸ ماه از آخرین زمان ثبت‌نام یا تحویل خودرو از شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا، شماره حساب و شماره تماس متعلق به شخص متقاضی و ابطال گارانتی خودرو در صورت عدم مراجعه به شبکه خدمات پس‌از فروش با گذشت سه ماه از تحویل خودرو است

البته که پذیرفته‌شدگان در طرح‌های قبلی که موفق به واریز وجه نشده‌اند نیز می‌توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

جداول قیمت خودروهای عرضه شده در این دو طرح برای فروش فوق‌العاده به صورت قیمت قطعی و پیش‌فروش حداکثر یک‌ساله به‌صورت پیش‌پرداخت، به شرح زیر است:

 

قرعه‌کشی ایران‌ خودرو امروز یکشنبه

جزئیات فروش فوری ایران خودرو امروز جمعه ۲۵ مهر ۹۹ 

 دو طرح فروش فوری ۴ محصول ایران خودرو و پیش فروش یکساله ۸ محصول ایران خودرو از روز  ۲۲ مهر ۹۹ آغاز شده است که مدت ثبت نام در این دو طرح محدود نیز می باشد در ادامه آخرین مهلت ثبت نام در طرح جدید فروش فوری ایران خودرو که دیروز بود و به پایان رسیده است و نحوه ثبت نام ایران خودرو همراه با زمان قرعه کشی ایران خودرو و لینک ورود به سایت ایران خودرو همراه با تمام جزئیات دیگر از شرایط جدید فروش ایران خودرو تا نحوه واریز وجه برای برندگان قرعه کشی ایران خودرو را در راهبرد معاصر دنبال کنید.

زمان ثبت نام در طرح جدید فروش فوری ۴ خودرو ایران خودرو مشخص شد و آخرین مهلت آخرین مهلت ثبت نام در طرح جدید فروش فوری ایران خودرو روز گذشته به پایان رسید  و بنا بر اعلام ایران خودرو زمان قرعه کشی ایران خودرو برای دریافت اسامی برندگان ایران خودرو با کد پیگیری و همچنین شرایط جدید پیش فروش ایران خودرو و نحوه ثبت نام نیز تشریح شد.

 براساس اطلاعیه ایران خودرو به اطلاع کلیه مشتریان و نمایندگی های مجاز جزئیات و زمان و نحوه ثبت نام در طرح فروش فوری ۴ محصول این ایران خودرو  برای دومین بار ویژه مهر ماه ۹۹ اعلام شد در ادامه به جزئیات بیشتر و شرایط فروش جدید ایران خودرو خواهیم پرداخت.

زمان ثبت نام فروش فوری ایران خودرو مهر ۹۹ و قرعه‌کشی ایران‌ خودرو 

زمان فعال سازی این بخشنامه ساعت ۱۱ روز سه شنبه مورخ ۹۹/۰۷/۲۲ می باشد در ادامه جزئیات بیشتر را به اطلاع مخاطبان راهبرد معاصر می رسانیم.

البته متقاضیانی که در طرح های قبلی ثبت نام و واریز وجه نداشته اند می توانند در این طرح با شرایط ذیل با دریافت کد کاربری و کلمه عبور ثبت نام نمایند.

در این طرح قیمت قطعی بوده و موعد تحویل خودروها حداکثر ۳ ماهه خواهد بود.

ثبت نام در طرح جدید فروش فوری ایران خودرو امروز ۲۱ مهر ۹۹ /شرایط فروش جدید ایران خودرو + تاریخ و نحوه ثبت نام

 

قرعه‌کشی ایران‌ خودرو

تاریخ و نحوه ثبت نام پیش فروش جدید ایران خودرو  قرعه‌کشی ایران‌ خودرو  در ۲۲ مهر ۹۹:

طرح فروش فوق العاده (۳ مــاهه)مــحصـولات ایران خودرو مطابــق جدول ذیـل از روز سه شنبه مورخ ۲۲-۰۷-۹۹ شروع و تا روز پنجشنبه مورخ ۲۴-۰۷-۹۹ ادامه خواهد داشت. حداکثر ۳ روز کاری پس از پایان ثبت نام، قرعه کشی برگزار و اسامی منتخبان اعلام خواهد گردید.

 

قرعه‌کشی ایران‌ خودرو امروز یکشنبه

 


فرآیند ثبت نام: قرعه‌کشی ایران‌ خودرو 

مرحله اول : متقا ضی، با وارد نمودن کد کاربری و کلمه عبور خود، به صفحه ثبت نام خود وارد می شود و خودرو را انتخاب می نماید.

مرحله دوم: اسامی برندگان با حضور مراجع نظارتی اعلام می گردد.

مرحله سوم: فهرست انتخاب شدگان نهایی از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامک اعلام خواهد شد.

نکته۱: در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی ( شرایط عمومی )در هر مرحله تا قبل از تحویل خودرو، ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی می شود و وجه مشتری به حساب ایشان مسترد می گردد و هیچگونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه شرکت نخواهد بود.

نکته۲ : قبل از اعلام اسامی انتخاب شدگان، مشتری هیچگونه وجهی واریز نخواهد نمود و شرایط اخذ چک برای خرید محصولات شرکت ایران خودرو در این طرح حذف گردیده است.

شرایط عمومی بخشنامه فروش فوری ایران‌ خودرو و قرعه‌کشی ایران‌ خودرو مهر۹۹:

۱ .به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق می گیرد.

۲ .متقاضی ملزم به ارائه اصل و تصویر گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) می باشد.

۳ .حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) در شرکت های ایران خودرو و سایپا ۴۸ ماه می باشد.

۴ .امکان صلح و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وکالتى مطابق با مصوبات کمیته خودرو وجود ندارد.

۵ .متقاضی باید در هنگام ثبت نام، شماره حساب (شماره شبا) مربوط به خود را معرفی نماید و لازم است از کارت های بانکی به نام خود برای واریز وجه استفاده نماید. همچنین شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام خود متقاضی باشد.

۶ .ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود.

۷ .کد نمایندگی که در مرحله دوم و در زمان واریز وجه توسط متقاضی انتخاب می گردد، می بایست با آدرس و کد پستی متقاضی در یک استان باشد.

۸ .انتقال حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه کشی به اشخاص ثالث ممنوع است.

۹ .گارانتی خودرو پس از ۳ ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل می گردد و در مراجعه به نمایندگی کارکرد حداقل ۱،۰۰۰ کیلومتری خودرو نیز الزامی است.

۱۰ .سند و فاکتور فروش خودرو تا پایان مدت یک ساله رهن،نزد شرکت ایران خودرو باقى خواهد ماند و پس از تسویه حساب مشترى و فک رهن تحویل مشتریان گرامى خواهد گردید.

نکته۱ :برای متقاضی دارای پلاک فعال انتظامی (نصب بر روی خودرو) امکان ثبت نام میسر نخواهد بود.

نکته۲ :کسانی که فاقد گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) و یا دارای پلاک انتظامی فعال باشند و در این طرح ثبت نام نمایند، ضمن کان لم یکن تلقی شدن ثبت نام تا ۳ سال امکان ثبت نام درکلیه طرح های فروش آتی محصولات شرکت ایران خودرو را نخواهند داشت.

نکته۳ :در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف پرداخت نخواهد شد.

زمان فعال سازی این بخشنامه ساعت ۱۱ روز سه شنبه مورخ ۹۹/۰۷/۲۲ می باشد

 


خبر مرتبط:

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=229019

ثبت نظر

-