مهشید آقایی ناگهان در کاشان معروف شد + جزییات

  • کد خبر : 226715
  • 23 مهر 1399 - 21:41
مهشید آقایی ناگهان در کاشان معروف شد + جزییات

اهدای عضو/ به گزارش نیوز، محمد حاجی جعفری معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به اهدای عضو یک بیمار مرگ مغزی به چهار بیمار دیگر، اظهار داشت: مرحومه مهشید آقایی هنجی به علت تصادف در بیمارستان شهید بهشتی کاشان بستری شد، اظهار داشت: این بیمار بعد از بستری تحت عمل جراحی قرار گرفت که با وجود تلاش‌های انجام شده توسط تیم پزشکی دچار مرگ مغزی شد.

اهدا اعضای بیمار مرگ مغزی به ۴ بیمار در کاشان

او با بیان اینکه این بیمار ۱۸ سال سن داشت، ابراز داشت: بعد از مرگ مغزی، اعضای بدن آن مرحومه با رضایت و فداکاری خانواده به چهار بیمار نیازمند اهدا شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان افزود: داوطلبان اهدای عضو می‌توانند با مراجعه به معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان و یا سایت www.ehda.ir نسبت به تکمیل فرم و دریافت کارت اهدا اقدام کنند.

او همچنین از کاهش سن مبتلایان، بستری شدگان و فوتی‌های بیماران کرونایی در منطقه کاشان خبر داد و تصریح کرد: در حال حاضر هیچ دارو و یا واکسن قطعی برای درمان کرونا وجود ندارد و مطمئن‌ترین راه برای عدم ابتلاء پیشگیری است.

حاجی جعفری با بیان اینکه استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و شست و شوی مکرر دست‌ها می‌تواند نقش مهمی در پیشگیری از ابتلاء به کرونا داشته باشد، گفت: وضعیت شیوع ویروس کرونا در کاشان نگران کننده است که امیدواریم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط شهروندان کاشانی شاهد مدیریت و کنترل این ویروس شویم.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=226715

ثبت نظر

-