کشف 31 کیلو تریاک در دو عملیات مشترک پلیس پایتخت






به گزارش نیوز، سرهنگ “عبدالوهاب حسنوند” در خصوص عملیات مشترک پلیس تهران با کرمان گفت: در پی ارجاع چندین فقره شکایات و گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از سوداگران مرگ پرونده ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران پایگاه نهم این پلیس رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند.
وی در ادامه افزود: ماموران با انجام تحقیقات گسترده پلیسی دریافتند متهم به تازگی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را از مرزهای شرقی کشور خریداری و قصد دارد آن را با استفاده از یک دستگاه کامیون به شهرستان نی ریز استان فارس انتقال دهد تا بتواند در فرصتی مناسبی به تهران انتقال دهد.
حسنوند با اشاره به تکمیل رصدهای اطلاعاتی تصریح کرد: با هماهنگی قضائی بلافاصله تیمی از با ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر به شهرستان “کرمان” اعزام و موفق شدند روز گذشته در یک عملیات مشترک خودرو کامیون را در حالی که در جاده کمربندی شهرستان کرمان در حال تردد بود متوقف و در بازرسی از آن ۱۰ کیلو و ۶۰۰گرم تریاک کشف کنند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در خبر دیگری با اشاره به کشف ۲۱ و ۱۰۰ کیلو گرم تریاک در عملیات مشترک با پلیس یزد، توضیح داد: با رصد اطلاعاتی به دست آمد یکی از سرکردگان حرفه ای مواد مخدر اخیرا ترددهای مشکوکی دارد که بررسی موضوع در اختیار معاونت عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.
این مقام انتظامی عنوان کرد: در رصد های اطلاعاتی مشخص شد که متهم مقادیری مواد مخدر از استان های جنوبی کشور تهیه و قصد انتقال مواد مخدر آن را با یک دستگاه خودروی تریلر کشنده به تهران دارد.
وی با بیان اینکه با تکمیل اطلاعات لازم بلافاصله با هماهنگی های قضائی تیم عملیات این پلیس به استان یزد اعزام شدند، افزود: بعدازظهر روز گذشته خودروی متهم در عوارضی یزد مشاهده و پس از مدتی مراقبت های ویژه خودرو در یک عملیات مشترک توقیف و راننده وی دستگیر شد.
حسنوند در پایان با اشاره به اینکه در تعداد ۲۱کیلو و ۱۰۰گرم تریاک در داخل ۳۳بطری آب معدنی کشف شد، گفت: با دستگیری متهمان هر دو عملیات این هر دو متهم پس از تحقیقات تکمیلی روانه مراجع قضائی شدند.




آیا این خبر مفید بود؟