یک هشدار جدی! خودرو نخرید 🚗⛔

  • کد خبر : 226162
  • 23 مهر 1399 - 12:23
یک هشدار جدی! خودرو نخرید 🚗⛔

 

❌❗یک هشدار جدی! خودرو نخرید

نیوز به نقل از نیوز، رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودروی پایتخت با بیان اینکه بازار خودرو، شرایط طبیعی ندارد، پیش‌بینی‌کرد در هفته‌های آینده با ریزش شدید قیمت خودروها مواجه خواهیم شد.

وی افزود: بازار قفل بوده و رکود کامل بر آن حاکم است، آنچه از قیمت‌ها شنیده می‌شود فقط روی کاغذ است و مشتریان نیز فقط قیمت می‌پرسند. اکنون به هیچ عنوان خرید خودرو عاقلانه نیست و به خریداران توصیه می‌شود فکر خرید را از سر خود بیرون کنند.

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران پایتخت در ادامه گفت: در حالی که تا پیش از تیرماه، شاهد تعداد انگشت‌شمار انجام معاملات در نمایشگاه‌های خودرو بودیم، اما در دو ماه و نیم گذشته به صفر رسیده است.

 

خودرو نخرید؛ هفته آینده ارزان‌تر می‌شود - تجارت‌نیوز

 

به گفته این مقام صنفی، قیمت خودروهای داخلی فقط در فضای مجازی داغ است و قیمت خارجی‌ها نیز به طور مشابه فقط روی کاغذ و بسیار بالا از سوی فروشندگان بیان می‌شود.

موتمنی اظهارکرد: وقتی قیمت‌ها به صورت ساعتی در بازار بالا می‌رود، افراد از خرید و فروش منصرف می‌شوند و همه منتظرند ببینند در نهایت چه اتفاقی خواهد افتاد؟


 

برای خرید خودرو دست نگه دارید، قیمت‌ها قطعاً شکسته می‌شود


توصیه فعالان بازار خودرو به متقاضیان: فعلاً خودرو نخرید - فرمون

 

❓(خودرو نخرید) آیا پیشنهاد درستی است ؟!

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودروی پایتخت، همچنین درخصوص پیشنهاد مجلسی ها برای کشف قیمت و فروش خودرو در بورس، خاطرنشان‌کرد: قیمت‌ها چه از طریق بورس و چه غیربورس تعیین شود، باید نیاز روزانه، ماهانه و سالیانه بازار صورت گیرد، اما اگر عرضه محدود باشد، باید منتظر بازار سیاه دیگری باشیم.

وی تاکیدکرد:‌ همه چیز در نهایت به نظارت بر بازار و تولید و عرضه بیشتر خودرو از سوی خودروساز بستگی خواهد داشت.

به گزارش نیوز، اخیرا (دوشنبه) ‌ علیرضا رزم‌حسینی، ‌ وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: اتخاذ هرگونه تصمیمی از قبیل ”  خودرو نخرید  ” برای ساماندهی بازار خودرو باید با اجماع نظر دولت، مجلس و همه کارشناسان و متخصصان این حوزه باشد.

 

خبر مرتبط:

خرید خودرو و ساختمان توسط دستگاه‌های اجرایی ممنوع شد

برای خرید خودروی دست دوم چه نکاتی را باید بدانیم؟

بورس بهتر است یا خرید خودرو؟ /هجوم سرمایه داران به بازار خودرو

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=226162

ثبت نظر

  1. توان تولید داخلی کمتر تقاضا است/
    خودرو هم مثل موبایل و کامپیوتر اساس توجیه اقتصاد تولید داخل ندارد/
    تیراز خودرو بایست چند میلیونی باشد برای تولید و ایران چنی تواین ندارد حتی بهرتین شرایط غیر تحریمی/ راه حل آزادسازی سریع وادرات خودرو است و بخصوص به روش استفاده منابع ارز خارجی/
    با مالیات و عوارض زیر ده درصد و با صورت انبوه در شمار صدها و چند میلیونی خودرو – اعم نو یا دست دو- وارد شود.
    اگر مردم میتوانند بدون انتقال ارز سالی دو میلیون خودرو وارد کشور کنند مسئولان بایست با استقبال اجازه دهند این فرصت تاریخی بازسازی ناوگان انجام شود/
    خودرو کالای مصرفی و کم دوام است با عمر مفید زیر ده سال و هیچ توجیهی ندارد مردم برای حفظ ارزش سرمایه در این شرایط خردسوز اقتصادی(!)

-