مرگ ۲ خانم از مهمانداران هواپیمایی ماهان در تصادف سرویس شرکت

  • کد خبر : 225688
  • 23 مهر 1399 - 1:22
مرگ ۲ خانم از مهمانداران هواپیمایی ماهان در تصادف سرویس شرکت

 

نیوز: اورژانس کرمان از کشته و زخمی شدن ۴ نفر در حادثه تصادف سرویس ایاب و ذهاب مهمانداران هواپیمایی ماهان در کرمان خبر داد و بیان کرد: در این حادثه ۲ نفر مصدوم و ۲ نفر نیز متاسفانه جان خود را از دست دادند.

نحوه تصادف سرویس مهمانداران هواپیمایی ماهان

دکتر “محمد صابری” در تشریح جزییات این خبر گفت: سرویس ایاب و ذهاب مهمانداران هواپیمایی ماهان امروز ۲۲ مهرماه در ساعت ۱۶ و ۵۴ دقیقه با یک دستگاه کامیون برخورد کرده است.

وی محل دقیق این حادثه را جاده تهران به سمت باغین، نرسیده به پل حجاج اعلام کرد و افزود: بلافاصله پس از اطلاع از این حادثه آمبولانس‌های اورژانس کرمان به محل حادثه اعزام شدند.

رییس اورژانس کرمان از کشته و زخمی شدن ۴ نفر در این حادثه خبر داد و بیان کرد: در این حادثه ۲ نفر مصدوم و ۲ نفر نیز متاسفانه جان خود را از دست دادند.

 

مرگ 2 خانم مهماندار در تصادف سرویس شرکت هواپیمایی ماهان / 2 خانم مهماندار دیگر زخمی شدند + عکس

راننده و سرنشین خانم در کرمان کشته شدند

صابری ادامه داد: متوفیان این حادثه هر دو خانم هایی با سن های ۲۳ و ۲۸ سال بودند که راننده و سرنشین جلوی خودرو بوده گفتنی است راننده در صحنه حادثه به علت شدت جراحات وارد شده در دم جان باخته و سرنشین جلو با توجه به شروع عملیات احیای قلبی ریوی از صحنه در نهایت علی‌رغم تلاش کادر درمانی در بیمارستان جان باخته است

وی خاطر نشان کرد: ۲ مصدوم دیگر نیز خانم هایی با سن های ۲۸ و ۲۰ سال هستند که با وضعیت پایدار به بیمارستان شهید باهنر کرمان منتقل شدند.

نیوز

خبر مرتبط:

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=225688

ثبت نظر

-