ناطق نوری نامزد انتخابات ۱۴۰۰ نمی شود

  • کد خبر : 225276
  • 22 مهر 1399 - 17:03
ناطق نوری نامزد انتخابات ۱۴۰۰ نمی شود

 

 

نیوز:  به گزارش نیوز، باهنر می‌گوید «تلاش می‌کنیم، نیروهای انقلاب در نامزد انتخابات ۱۴۰۰ به وحدت صددرصدی دست یایند»، وقتی از او سوال کردم برای دست یابی به این وحدت صددرصدی، چه ساختار و تابلویی طراحی کرده‌اید؟، با مروری به سازوکار گذشته، پاسخ داد: پیرامون اسم هنوز تصمیم گیری نشده است، بیشتر ساختار مهم است. شاید اسم، همان شورای ائتلاف بماند و یا اسم دیگری داشته باشد.او که ید طولایی در فعالیت‌های سیاسی و تشکیلاتی دارد، از تمایل خود برای نقش آفرینی یک نیروی جوان در جایگاه ریاست جبهه متبوعش خبر داد و ابراز امیداوری کرد، منتظر فرصت هستیم تا اینجا به جایی صورت بگیرد.

 

ناطق نوری» برای نامزدی ۱۴۰۰ قانع نشد/ سه قوه نباید علیه هم باشند

 

به صراحت از عدم حضور ناطق نوری در انتخابات پیش رو سخن گفت و حتی نقش آفرینی او در مقام کارگردانِ جریان اعتدال در عرصه سیاسی را رد کرد و در عین حال کنایه‌ای هم به جریان اصلاحات زد و تصریح کرد: هرکس باید به اندازه خود مسئولیت دولتِ روحانی را بپذیرد، حال اصلاح طلبان بیایند فرافکنی کنند که خیر- ما از روز اول «روحانی» را قبول نداشتیم و او توانمند نیست و کار نمی‌کند، فرافکنی می‌کنند. کابینه روحانی اصلاح طلب است و تعداد کمی هم جز معتدلین هستند و ما یک اصولگرای رسمی شناخته شده در کابینه روحانی نداریم.

در ۷ دوره نهاد قانون گذاری حضور فعال و چشم گیر داشت براین اساس او را «آقای لابی» در مجلس می‌نامیدند. در دوره دهم در انتخابات مجلس ثبت نام نکرد اما از رئیس سابق مجلس، حکم مشاور عالی را دریافت کرد و در حال حاضر هم از بیرون قوه مقننه، اخبار و رویدادهای هرم سبز بهارستان را دنبال می‌کند.

 

تصمیم ناطق نوری برای انتخابات 1400 از زبان محمدرضا باهنر - بهارستان آنلاین  | بهارستان آنلاین

 

نامزد انتخابات ۱۴۰۰ با نماد های انقلابی

مجلس یازدهم را انقلابی و دلسوز می‌داند اما انتقادهایی هم پیرامون نحوه عملکرد و تصمیم گیری نمایندگان دارد. با توجه به اختلاف دیدگاه در دو قوه مجریه و مقننه از دولتمردان و نمایندگان می‌خواهد به جای آنکه همدیگر را مقصر معرفی کنند، کارهایی انجام دهند که به اسم دو قوه ثبت شود.

 

خبر مرتبط:

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=225276

ثبت نظر

-