محمد نادری ؛ یحیی گل محمدی ، محمد نادری را می‌خواهد، باشگاه چطور؟

  • کد خبر : 225076
  • 22 مهر 1399 - 13:11
پرسپولیس و تمدید قرارداد محمد نادری

محمد نادری یکی از مهره‌های عجیب پرسپولیس برای نقل و انتقالات فصل محسوب می‌شود؛ بازیکنی که این روزها در سردرگمی بزرگی به سر می‌برد.

خبرگزاری فوتبال ایران نیوز دات کام :

بعد از دو فصل انتقال قرضی، محمد نادری اکنون توانسته از باشگاه کورتریک بلژیک خلاصی یابد و به عنوان بازیکن آزاد، مهره‌ای قابل اعتنا در نقل و انتقالات تابستانی برای فصل بیستم لیگ برتر ایران محسوب می‌شود.

نادری که بعد از مصدومیت در دیدار نیمه نهایی جام حذفی ایران و برابر استقلال، از لیست سرخپوشان برای حضور در دوحه و لیگ قهرمانان آسیا جا ماند، اکنون در بلاتکلیفی محض به سر می‌برد.

بلاتکلیفی یکی از ستاره‌های نقل و انتقالاتی در شرایطی دنبال می‌شود که او علیرغم تلاش چند باره برای مذاکره با باشگاه تاکنون به نتیجه لازم دست نیافته است. موضوعی که باعث شده تا دیگر باشگاه‌ها و حتی استقلال نیز پیغام‌هایی برای جذب وی داشته باشند.

این اتفاق در شرایطی رقم خورده که پیش از این عنوان شده بود یحیی گل محمدی بعد از جذب سعید آقایی نسبت به ادامه همکاری با محمد نادری بی تمایل نشان داده است. سرمربی سرخ‌ها اما روز گذشته و در حاشیه تمرین پرماجرای تیمش ادعای دیگری مطرح کرد و توپ را به زمین مدیریت انداخت. او اعلام کرد که خواهان ادامه همکاری با نادری است و طی این مدت هم بارها با وی تماس تلفنی داشته تا از وضعیتش آگاه شود اما باشگاه هیچ تلاشی برای برپایی جلسه و مذاکره با نادری نداشته است.

از سوی دیگر نادری نیز تا به امروز در قبال تمام شایعات سکوت در پیش گرفته و گاه و بی‌گاه در صفحه شخصی‌اش حتی از نزدیک شدن دور جدید مذاکرات با پرسپولیس خبر داده است. با این حال رسول پناه که این روزها در تیغ تند انتقادات قرار دارد، در شرایطی که پیش از این مدعی شده بود در بازگشت از دوحه با این بازیکن قرار مذاکره خواهد گذاشت، نسبت به این موضوع بی تفاوت نشان داده تا شاید فوتبال ایران در آستانه یک انتقال جنجالی و البته ناخواسته وزارت روی اجبار قرار داشته باشد.

یحیی با اعلام روز گذشته خود، تمام فشارها در قبال عدم نیاز به نادری را از روی دوش خود برداشته و همه چیز را برعهده باشگاه برای مذاکره گذاشته و باید دید رسول پناه قادر خواهد بود یکی از ستاره‌های نقل و انتقالاتی را در تیم حفظ کند یا همچنان به بی اعتنایی خود ادامه می‌دهد. آن هم در روزهایی که گاف مدیریتی در خصوص مهدی ترابی شاید می‌توانست هر جای دیگری اتفاق بیفتد تنها با امضای استعفا همراه باشد و اکنون از دست دادن نادری هم می‌تواند یک اشتباه دیگر در کارنامه مدیریتی وی ثبت کند.

به تازگی شنیده می شود استقلال در حال مذاکره با این ستاره است حال باید دید پرسپولیس ستاره محبوب یحیی را به استقلال تقدیم می کند یا خیر؟

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=225076

ثبت نظر

-