نیوز – ربیعی: بازی با استقلال از جذابیت‌های لیگ است/ خوشحالم که موج مربیان جوان در فوتبال ایران وجود دارد

  • کد خبر : 224911
  • 22 مهر 1399 - 11:05
نیوز – ربیعی: بازی با استقلال از جذابیت‌های لیگ است/ خوشحالم که موج مربیان جوان در فوتبال ایران وجود دارد

به گزارش خبرنگار ورزشی نیوز، محمد ربیعی در مورد دیدار مس رفسنجان مقابل گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: بازی بسیار خوبی برای ما بود از این بابت که کاملا تحت فشار تمرینات آمادگی جسمانی هستیم و با این شرایط وارد این بازی شد. ولی به نظرم توانست دقایقی از بازی را آنطور که مد نظرمان بود بازی کند. از امیر قلعه‌نویی و باشگاه گل‌گهر خیلی تشکر می‌کنم که این بازی خیلی خوب را تدارک دیدند.

وی افزود: فکر می‌کنم برای هردو تیم موثر شد. کیفیت بازی در دقایقی واقعا مطلوب بود. ما هم موقعیت‌های خوبی داشتیم. دو گلی که خوردیم؛ پنالتی بچه‌گانه‌ای دادیم و گل دوم هم کاملا در ریتم دیگری انجام شد اما بیش از ۴-۵ موقعیت داشتیم. داور هم کمی با ما نامهربان بود چون می‌توانست یک پنالتی برای ما بگیرد. ولی به هرحال در بازی دوستانه نتیجه مهم نیست. مهم دستاوردهایی است که می‌توانید از آن بگیرید و به نظرم بازی خیلی خوبی برای ما بود.

ربیعی در مورد برگزاری این بازی دوستانه تصریح کرد: فکر می‌کنم هر دو تیم نیاز داشتیم که با هم بازی کنیم و به صلاحدید کادرفنی دو تیم این اتفاق رخ داد. قطعا همه بازی‌های لیگ اهمیت خودش را دارد. این بازی هم دست کمی از بازی رسمی نداشت. فشرده و نزدیک بود. گل‌گهر تیم بسیار خوب و پرمهره‌ای است که مربی بسیار قابل احترام و کاربلدی دارد. این تیم را از لحاظ کیفیت بازی و کیفیت کار و پروژه‌ای که ارائه می‌دهند، بدون تردید جزو ۵-۶ تیم بالای جدول می‌بینیم. 

سرمربی مس رفسنجان در مورد قرعه کشی لیگ برتر و برگزاری دربی کرمان در هفته دوم، گفت: قرعه کشی به هرحال برای ما هیچ فرقی نمی‌کند. هرچه اتفاق بیفتد مصلحت است. امیدواریم بتوانیم تا شروع مسابقات به مرز هماهنگی برسانیم. تیم ما به خاطر نوع تیمی که داریم و نفرات زیادی که جذب شدند بیشتر از تمام تیم‌ها نیاز به هماهنگی دارد. در حقیقت یک تیم جدید ساختیم و این تیم جدید را باید بتوانیم در زمان خوب به هماهنگی برسانیم.

وی در خصوص شروع هیجان انگیز مس رفسنجان مقابل استقلال در لیگ بیستم عنوان کرد: این هم جزو جذابیت‌های لیگ است که اولین بازی تاریخ لیگ برتر تیم مس رفسنجان در تهران مقابل استقلال باشد. این تیم، بسیار قابل احترام و پرهوادار است. امیدوارم بتوانیم نتیجه مقابل آن‌ها خوبی کسب کنیم.

ربیعی در مورد تمجید قلعه‌نویی از حضورش در مس رفسنجان و همچنین مربیان جوان در لیگ برتر، گفت: حضور مربیان جوانی مثل من پیرو راهی است که اساتیدی مثل امیرقلعه‌نویی طی کردند. خدمت او بسیار ارادت دارم چون پرافتخارترین مربی کشورمان است. از او خیلی ممنونیم که ما جوانان را راهنمایی می‌کند.

وی در مورد حضور مربیان جوان در فصل جدید لیگ برتر تصریح کرد: بسیار خوشحالم که این موج در کشور هست. به همه همکارانم تبریک می‌گویم و برای آن‌ها آرزوی توفیق دارم. اتفاق خوبی است که رخ داده و امیدوارم بتوانیم یک لیگ جذاب‌تر و پرانرژی‌تر را با مربیانی که نسبتا همه همسن هستیم، تجربه کنیم. از قلعه‌نویی هم تشکر می‌کنم که به من لطف دارد. افتخار بزرگی است که آدم‌هایی مانند قلعه‌نویی روی کار شما صحه بگذارند. بابت این قضیه بسیار خوشحالم و برای او همیشه نعمت سلامتی را آرزو می‌کنم. ان‌شاالله سایه او بر سر فوتبال کشور و مربیان جوان باشد.

انتهای پیام/


لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=224911

برچسب ها

ثبت نظر

-