تصادف مرگبار پراید در یزد

  • کد خبر : 223856
  • 21 مهر 1399 - 12:20

به گزارش نیوز، سید حسین طباطبایی، مدیر روابط عمومی سازمان اورژانس استان یزد گفت: صبح امروز حادثه واژگونی یک دستگاه پراید در محور عقدا به سمت اردکان به مرکز پیام اورژانس۱۱۵ استان اعلام شد و بلافاصله پس از دریافت خبر با توجه به تعداد مصدوم‌های حادثه دو کد امدادی آمبولانس برای امداد رسانی به محل اعزام شدند.

تصادف هولناک در یزد با ۵ مصدوم

او با اشاره به اینکه حادثه پنج مصدوم داشته است، افزود: قبل از رسیدن کد‌های امدادی به محل حادثه، یک نفر جان خود را از دست داد و چهار سرنشین دیگر این خودرو پس از انجام اقدامات اولیه به بیمارستان ضیائی اردکان منتقل شدند.

طباطبایی اضافه کرد: این حادثه ساعت ۰۶:۰۹ صبح امروز و در محور عقدا به سمت اردکان، روبروی مجتمع ایفا سرام اتفاق افتاده است.

مدیر روابط عمومی سازمان اورژانس استان یزد ادامه داد: علت این حادثه در دست بررسی است.

طباطبایی اضافه کرد: عمده تصادفات استان مربوط به ساعات اولیه صبح می‌باشد لذا به رانندگان توصیه می‌شود به هنگام رانندگی در این زمان از هوشیاری کامل برخوردار باشند.

او از آمار بالای تصادفات در آخر هفته‌ها ابراز نگرانی کرد و گفت: با توجه به تعطیلی مدارس و دورکاری ادارات در برخی استان‌ها و تعطیلات آخر هفته ، نگرانی از افزایش آمار تصادفات در محور‌های مواصلاتی یزد با توجه به افزایش سفر‌های درون استانی است.

این مقام مسئول به رانندگان توصیه کرد در حین رانندگی قوانین و مقررات را رعایت کنند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=223856

ثبت نظر

-