تاجگذاری یاران پادشاه در اورلاندو👑 لیکرز بعد از ۱۰ سال قهرمان NBA شد+عکس👑بیوگرافی پادشاه

  • کد خبر : 223553
  • 21 مهر 1399 - 8:29
تاجگذاری یاران پادشاه در اورلاندو👑 لیکرز بعد از ۱۰ سال قهرمان NBA شد+عکس👑بیوگرافی پادشاه

 

 

نیوز:  به گزارش نیوز، در تاجگذاری یاران پادشاه در اورلاندو در ششمین بازی تیم های بی آنجلس لیکرز و میامی هیت در سری فینال لیگ بسکتبال NBA بامداد امروز دوشنبه برگزار شد که در پایان لیکرزی‌ها موفق شدند ۱۰۶ بر ۹۳ به برتری رسیده و عنوان قهرمانی این فصل را به خود اختصاص دهند.

👑تاجگذاری یاران پادشاه

در این بازی لبران جیمزِ پادشاه با ۲۸ امتیاز، ۱۴ ریباند و ۱۰ پاس منجر به گل، بهترین بازیکن لیکرز و میدان بود.

لیکرز با این نتیجه بعد از ۱۰ سال دوباره قهرمان NBA شد. آخرین قهرمانی این تیم به سال ۲۰۱۰ با کوبی برایانت فقید باز می گردد.

لیگ بسکتبال این فصل که به دلیل شیوع ویروس کرونا از اسفند ماه سال گذشته تعطیل شده بود، از دهم مرداد ماه به صورت متمرکز در شهر اورلاندو از سر گرفته شد که امروز پس از ۷۳ روز با قهرمانی لیکرز خاتمه یافت.

 

👑مراسم تاجگذاری یاران پادشاه

 

 

 

 

👑بیوگرافی پادشاه :

🏀لبران ریمون جیمز LeBron Raymone James Sr‎؛ زادهٔ ۳۰ دسامبر ۱۹۸۴) بازیکن حرفه‌ای بسکتبال آمریکایی می‌باشد که برای تیم لس آنجلس لیکرز در اتحادیهٔ ملی بسکتبال (NBA) بازی می‌کند. بسیاری او را به عنوان یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان بسکتبال در تاریخ NBA می‌شناسند. همواره در بحث‌هایی که در مورد رده‌بندی او به عنوان بهترین بازیکن بسکتبال در تمامی ادوار شکل می‌گیرد، وی را با مایکل جردن مقایسه می‌کنند.

جیمز به همراه تیم‌هایش در ۸ فصل متوالی در دیدارهای پایانی حضور داشته (فصول ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۸) و در مجموع در ۱۰ سری فینال ان‌بی‌ای در قالب میامی هیت، کلیولند کاوالیرز و لیکرز به میدان رفته‌است. از موفقیت‌های وی می‌توان به چهار قهرمانی NBA، چهار جایزهٔ باارزش‌ترین بازیکن ان‌بی‌ای (MVP)، سه جایزهٔ باارزش‌ترین بازیکن دور پایانی ان‌بی‌ای و دو مدال طلای المپیک اشاره کرد.


 

لیونل مسی در تیم ملی بسکتبال آرژانتین!(عکس)🏀

 


لبرون جیمز رکورد مایکل جردن را شکست - خبرآنلاین

 

🏀جیمز رکورددار امتیازات در دور حذفی، نفر سوم امتیازآورترین بازیکنان ان‌بی‌ای و نفر هشتم در تعداد پاس گل است. وی دوازده بار به عنوان یکی از بازیکنان ترکیب تیم نخست ان‌بی‌ای موسوم به All-NBA برگزیده شده (رکورددار تمام ادوار)، پنج بار در تیم نخست دفاعی قرار گرفته و در شانزده بازی آل-استار (All-Star) بازی کرده‌است و سه بار نیز به عنوان باارزش‌ترین بازیکن آل-استار انتخاب شده‌است.

لبران جیمز در دبیرستان سنت وینسنت-اس‌تی مری در زادگاهش اکران، اوهایو بسکتبال بازی می‌کرد و در آن‌جا بود که رسانه‌های کشور از او به عنوان سوپراستار آیندهٔ NBA یاد کردند. او به عنوان یک بازیکن آماده برای حرفه‌ای شدن، به عنوان نخستین انتخاب درفت در سال ۲۰۰۳ به کلیولند پیوست.

او در فصل ۲۰۰۴–۲۰۰۳ به عنوان بهترین بازیکن تازه‌کار (روکی سال) ان‌بی‌ای برگزیده شد و خیلی سریع خود را به عنوان یکی از بازیکنان برتر لیگ معرفی کرد و در سال‌های ۲۰۰۹ و ۲۰۱۰ جایزهٔ باارزش‌ترین بازیکن (ام‌وی‌پی) را به دست آورد. پس از عدم موفقیت در کسب عنوان قهرمانی با کلیولند، جیمز در سال ۲۰۱۰ این تیم را ترک کرد و به عنوان یک بازیکن آزاد با میامی هیت قراردادش را امضاء کرد و به این تیم پیوست.

 

پادشاه تمام‌نشدنی NBA؛ ثبت رکوردی جدید از لبرون جیمز

 

از این حرکت وی در ویژه برنامهٔ ESPN با عنوان تصمیم یاد شده و یکی از بحث برانگیزترین تصمیمات بازیکنان آزاد در تاریخ ورزش آمریکا به‌شمار می‌رود.

جیمز در حالی که در ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ برای میامی بازی می‌کرد، دو قهرمانی NBA را به دست آورد. همچنین او در هر دو فصل، عنوان MVP لیگ و سری فینال را به دست آورد.

 

🏀 قردادهای لبران جیمز

لبران جیمز پس از چهارمین فصل حضورش در تیم میامی در سال ۲۰۱۴، قرارداد خود را با این تیم و در حالی که دو سال دیگر از آن باقی مانده بود، برای بازگشت دوباره به کلیولند کاوالیرز فسخ کرد. در سال ۲۰۱۶، تیم کلیولند با رهبری جیمز در سری فینال توانست برابر گلدن استیت واریرز و در حالی که ۳–۱ برابر این تیم در این رقابت عقب بود، به پیروزی برسد و بدین ترتیب تیمی از کلیولند پس از ۵۲ سال به عنوان قهرمانی یکی از لیگ‌های بزرگ و حرفه‌ای در ورزش ایالات متحده دست یافت.


 

بسکتبالیست سابق NBA درگذشت

 


مشخصات، قیمت و خرید تابلو بوم تیداکس مدل لبران جیمز کد TiA044 | دیجی‌کالا

 

🏀 یکی از تأثیرگذارترین و محبوب‌ترین ورزش‌کاران آمریکا

لبران جیمز در سال ۲۰۱۸، پس از نایب قهرمانی ان‌بی‌ای با کاوالیرز قرارداد خود را با این تیم فسخ کرد و با امضای قراردادی ۴ ساله به لیکرز پیوست.

در خارج از زمین بازی، جیمز ثروت و شهرت زیادی از قراردادهای متعددش به دست آورده‌است. زندگی عمومی او مورد توجه و موشکافی زیادی قرار گرفته و به عنوان یکی از تأثیرگذارترین و محبوب‌ترین ورزش‌کاران آمریکا در نظر گرفته می‌شود. وی در کتاب‌ها، مستندها و تبلیغات تلویزیونی نقش آفرینی کرده‌است.

لبران جیمز همچنین میزبان جوایز ESPY (جایزهٔ سالیانهٔ عملکرد برتر ورزشی) و پخش زنده شنبه شب (Saturday Night Live) بوده و در فیلم فاجعه در سال ۲۰۱۵ به ایفای نقش پرداخته‌است. مؤسسهٔ خیریهٔ بنیاد لبران جیمز بر پایهٔ اهداف وی برای بهبود آموزش دانش‌آموزان در اکران، اوهایو بنا شده‌است.

 

 

 

خبر مرتبط:

مجوز برگزاری لیگ برتر بسکتبال صادر شد

شاهین‌طبع سرمربی تیم ملی بسکتبال ماند

لبرون، تضمین حضور در فینال؛ ستاره بسکتبال جهان همچنان می‌تازد

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=223553

برچسب ها

ثبت نظر

-