امضای تفاهم نامه همکاری بین وزارتخانه‌های دفاع و راه

  • کد خبر : 222795
  • 20 مهر 1399 - 15:00
امضای تفاهم نامه همکاری بین وزارتخانه‌های دفاع و راه

 

 

امضای تفاهم نامه همکاری بین وزارتخانه‌های دفاع و راه

به گزارش نیوز، سردار امیر حاتمی در نمایشگاه صنعت پایه صنعت ریلی  با بیان اینکه هر جا جهاد باشد ما هم به همان سمت کشیده می‌شویم، گفت:در این جهاد و خود کفایی وزارتخانه‌های دفاع حضور دارد و انتخاب گزینه اصلی روی میز ما همین گزینه جهاد و خود کفایی است.

او ادامه داد: کشور آمریکا در نهایت وحشیگری آنچه که می‌توانست علیه ملت ایران انجام داده و ملت ایران این دشمنی را فراموش نخواهد کرد که چگونه تروریسم اقتصادی بر علیه ملت ما را در این برهه از زمان انجام داده است.

ظهر یکشنبه طی مراسمی با حضور امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی که در ساختمان مرکزی راه آهن برگزار شد، تفاهم‌نامه همکاری مشترک وزارت دفاع و وزارت راه و شهرسازی به امضا رسید.

این تفاهم نامه با هدف توسعه حمل و نقل ریلی میان دو وزارتخانه دفاع و راه و شهرسازی به امضا رسید. مشارکت راهبردی در تامین نیازمندی‌های شرکت راه‌آهن، تامین قطعات و مجموعه‌های صنعتی مورد نیاز شرکت راه‌آهن، بومی سازی مواد و قطعات مورد نیاز شرکت راه‌آهن با هدف ایجاد استقلال صنعتی و بی اثر سازی تحریم‌های ظالمانه، از جمله مفاد و اهداف این تفاهم نامه است.

وزیر دفاع اظهار کرد: در این شرایط خاص تمامی کشور‌ها از صنایع مختلف و از جمله دارو و علم سایر کشور‌ها به راحتی استفاده می‌کنند، اما آمریکا سعی دارد ملت ما را از این موضوع محروم کند.

امیر حاتمی تاکید کرد: دشمنان حق ندارند این اقدامات را انجام دهند، اما دشمنان باید بدانند که اگر کاری را انجام می‌دهند به هیچ عنوان ملت ایران تسلیم نخواهند شد.

بیشتر بدانید:

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=222795

ثبت نظر

-