حجت الاسلام احمدحسین فلاحی : طرح لغو کنکور توسط مجلس یازدهم برای حذف مافیا

  • کد خبر : 222658
  • 20 مهر 1399 - 13:01
حجت الاسلام احمدحسین فلاحی : طرح لغو کنکور توسط مجلس یازدهم برای حذف مافیا

 

 

 

نیوز:  حجت الاسلام احمدحسین فلاحی ، سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس یازدهم در تشریح تدوین طرح حذف کنکور و پایان حضور مافیای آن در گفت و گو با نیوز اظهار داشت : کمیته آموزش و عالی کمیسیون در حال بررسی و این طرح هنوز به صحن علنی اعلام وصول نشده است. به طورحتم تدوین این طرح با هدف پایان دادن به کنکور است چراکه با لغو کنکور می‌توان مافیای موجود درآن را نیز پاک کرد.

نماینده مردم همدان بیان کرد : طرح تدوین حذف کنکور زیر نظر آقایان احمد نادری، حبیب الله دهمره و روح الله متفکرآزاد در حال بررسی است.

 

طرح حذف کنکور

 

حجت الاسلام احمدحسین فلاحی همچنین  افزود: این طرح در مجلس گذشته نیز مطرح شد اما به وجود نواقص به سرانجام نرسید لذا در تلاش هستیم با بررسی و واکاوی ابعاد این طرح آن را به صحن علنی مجلس اعلام وصول کنیم.»

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس و تحقیقات یازدهم ضمن بیان اینکه با لغو کنکور میتوان مافیای آن نیز حذف کرد خاطرنشان کرد: در بررسی‌های اولیه این طرح پیش‌بینی شده است که امتحانات سه سال آخر دبیرستان‌ها به صورت نهایی برگزار شوند و معدل آن‌ها در کنکور موثر باشد.

وی درپایان این گفت‌وگو با تاکید براینکه تلاش خواهیم کرد تا هر چه زودتر این طرح جمع بندی شود، تصریح کرد: کمیته آموزش و عالی کمیسیون در حال بررسی است و برآنیم با اعلام وصول هرچه سریع تر به صحن علنی طرح تدوین حذف کنکور را برای سال آینده اجرا و مشکلاتی که در این زمینه وجود دارد را برطرف سازیم.

 

خبر مرتبط:

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=222658

ثبت نظر

-