ارزش روز سهام عدالت در ۱۹ مهر ۹۹

  • کد خبر : 221319
  • 19 مهر 1399 - 10:51
ارزش روز سهام عدالت در ۱۹ مهر ۹۹

 

 

سهام عدالت

ارزش روز سهام عدالت در ۱۹ مهر ۹۹

به گزارش نیوز، ارزش سهام عدالت یک میلیونی و سهام عدالت ۵۰۰ هزارتومانی امروز شنبه ۱۹ مهر ۹۹ مشخص شد. توجه شما را به ارزش روز سهام عدالت جلب می کنیم. پس از آزادسازی سهام عدالت عده ای اقدام به فروش سهام عدالت خود کردند. برخی دیگر اما همچنان سهام عدالت را نزد خود نگه داشتند.

 کسانی که ارزش اولیه سهام عدالت آن‌ها ۵۳۲ هزار تومان است در پایان معاملات روز چهارشنبه ۱۶ مهر ارزش سهام عدالتشان به ۱۴ میلیون و ۷۴۰ هزار و ۲۰۶ تومان رسیده است.

همزمان با افت شاخص بورس از تیر ماه ارزش سهام عدالت نیز افت قابل توجهی داشته است به طوری که ارزش برگه ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت تاکنون حدود ۵ میلیون تن افت داشته است. در اواسط تیر ماه ارزش این سهام به بیش از ۲۰ میلیون تومان رسیده بود که بدین ترتیب افت بیش از ۲۶ درصدی داشته است.

کارشناسان به مردم توصیه می کنند از فروش سهام عدالت خود با توجه به ارزشمندی شرکت های موجود در سبد سهام عدالت و افت قابل توجه طی هفته های اخیر خودداری کنند.

 

همچنین ارزش هر واحد از دارا‌یکم با رشد ۷٫۴۵ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۲۲ هزار و ۸۰ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد آن به ۴ میلیون و ۴۱۶ هزار تومان افزایش پیدا کند. همچنین قیمت ابطال هر واحد صندوق (NAV ابطال) بر پایه خالص ارزش دارایی‌های ۲۵٫۸۰۴ تومان ثبت شد.

با افزایش ارزش سهام عدالت تمایل مردم برای فروش این سهام  کمتر شد و بالا رفتن سود سهام نیز انگیزه مردم برای نگهداری سهام عدالت شان را افزایش داد.

 

خبر های مرتبط:

 

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=221319

ثبت نظر

-