به گزارش ، اخیرا گزارشی از اداره پلیس در منطقه حمص سوریه منتشر شده که در آن نوشته‌اند: “یک زن سوری همه‌ احساسات انسانی را زیر پا گذاشته و پسر شوهرش که ۸ ساله است را با مشارکت فرزندانش مثل شیطان در غیاب شوهر شکنجه و تنبیه بدنی می‌کند.”

جزئیات این گزارش از زبان همسایه‌ این خانواده که توسط اداره پلیس منطقه حمص، تهیه شده بدین شرح بود که کودکی در زمان غیبت پدرش، از سوی همسر و فرزندان پدرش مورد شکنجه و آزار و اذیت قرار می‌گرفت. زن مورد نظر همراه با دو فرزند خود و کودک شکنجه شده به اداره پلیس تحویل داده شدند. طی بازجویی‌های اداره‌ پلیس از کودک، به نام خالد، که فقط ۸ سال دارد، مشخص شد که وی تحت شکنجه و آزار و اذیت قرار گرفته است.

 

 

بازداشت نامادری بی‌ رحم که کودک ۸ ساله را شکنجه می کرد

 

 

طی بازجویی‌های صورت گرفته، نامادری اعتراف کرد که او را شکنجه کرده است، در حالی که لباس او را از تنش درآورده و بدن او را با مربا زردآلو آغشته کرده، پسرک را در پشت بام ساختمان، با همکاری پسرش در معرض آفتاب قرار داده بود. سپس او را به باغ خانه برده و او را مجبور به خوردن خوراک حیوانات می‌کردند و دختر این زن که در محل حضور داشته از او عکس می‌گرفته است. همچنین زباله‌های خود را روی زمین می‌ریختند و کودک را مجبور می‌کردند که زباله‌ها را جمع کند و با گوشی موبایل از او عکس می‌گرفتند.

رر این حکم بعد از ۲ سال رسیدگی به پرونده، از سوی دادگاه تجدیدنظر صادر شده و قطعی و لازم الاجراست. این حکم بعد از ۲ سال رسیدگی به پرونده، از سوی دادگاه تجدیدنظر صادر شده و قطعی و لازم الاجراست.