عرب آرزویش بود که کنار ما عکس بگیرد

  • کد خبر : 21857
  • 20 اسفند 1398 - 21:39
عرب آرزویش بود که کنار ما عکس بگیرد

به گزارش نیوز، ضیا عربشاهی بازیکن سابق پرسپولیس و همبازی قدیمی محمدحسن انصاری‌فرد در پاسخ به این اتفاق گفت: آقای وزیر! اگر دست به این کار بزنید (بنیوزری انصاری‌فرد) ما پیشکسوتان پرسپولیس آرام نمی‌نشینیم و به وزارتخانه می‌آییم.

انصاری‌فرد در حالی از پرسپولیس استعفا داد که گفته می‌شود در جلسات مکرر هیات مدیره به عنوان مدیرعامل حضور نداشته است. عربشاهی در این رابطه گفت: نمی‌دانم مگر می‌شود هیات مدیره بدون حضور مدیرعامل تشکیل جلسه بدهد. انگار داریم به دوره آخرالزمان می‌رسیم وهمه چیز خوفناک شده است. هیات مدیره تشکیل جلسه می‌دهد و بدون حضور مدیرعامل تصمیم می‌گیرد.

هافبک سابق پرسپولیس و تیم ملی درباره همبازی سابقش گفت: آقای انصاری‌فرد دوازده سال پیش مدیرعامل پرسپولیس بود و عملکرد قابل قبولی هم داشت. اتفاقا در روزی که آقای دکتر سلطانی فر به وزارت رسید من، محمدحسن انصاری‌فرد و چند تا از پیشکسوتان دیگر با ایشان دیدار کردیم. در همان جلسه به ایشان گفتیم مدیران ما نباید قهرمان‌های ملی را فراموش کنند. انصاری‌فرد یک قهرمان ملی است؛ او سال‌های سال برای پرسپولیس و تیم ملی کشورش بازی کرده و افتخار آورده است. من می‌گویم او یکی از مدیران فوتبالی و کاربلد است که دوازده سال پیش خودش را ثابت کرده است.

او افزود: انصاری‌فرد در واقع به خانه خودش آمد و باشگاه را با انبوهی از بدهی از مدیران قبلی تحویل گرفت؛ مدیرانی که معلوم نشد پول‌های لیگ قهرمانان آسیا و اسپانسر را چکار کرده اند. آن‌ها پول یک مربی که برای تیم زحمت کشیده، هفت قهرمانی آورده و ۴۰ میلیون ایرانی را خوشحال کرده است ندادند و برانکو را مجبور کردند برخلاف میل باطنی اش از پرسپولیس شکایت کند. من می‌دانم برانکو ایران را به اندازه کرواسی کشورش دوست دارد. آنقدر به او دروغ گفتند تا عصبانی اش کردند.

عربشاهی همچنین گفت: آقای عرب از کجا آمد مدیرعامل شد. چرا گرشاسبی را که یک مدیرفوتبالی موفق بود را برداشتند. من عرب را از چهل سال پیش می‌شناختم و آرزویش بود که کنار ما عکس بگیرد آن وقت او می‌شود مدیرعامل پرسپولیس و به برانکو دروغ می‌گوید که پول در چمدان است یا می‌گوید پول را به بازیکنان دادم در حالی که بازیکنان هم پولی نگرفتند. پس اینهمه پول کجا رفته است؟ آقای عرب ۵۰۰ هزار دلار به جونیور که یک ریال هم نمی‌ارزید داد.

او افزود:آقای وزیر، محمد حسن انصاری‌فرد بعد از گرشاسبی تنها مدیرعاملی بود که ورزشی بود و کارنامه قابل قبولی هم داشت. هواداران هم دوستش داشتند و پیشکسوتان هم حامی او بودند. این تنها سالی بود که تمام ارکان باشگاه پرسپولیسی‌های واقعی بودند و انصاری‌فرد با این حجم از بدهی‌ها ایستاد و کار کرد. من به آقای وزیر و هیات مدیره می‌گویم چرا خود شما نمی‌روید با اینهمه اتفاقاتی که افتاده است و انصاری‌فرد باید باشد.

شماره ۱۴ پرسپولیس در تیم طلایی دهه شصت در ادامه با اشاره به حضور رسول‌پناه در هیات مدیره پرسپولیس گفت: آقای وزیر رسول‌پناه از کجا آمده است؟ آقای دکتر سلطانی فر فامیل بازی و رفیق بازی دیگر بس است. من از جانب پیشکسوتان پرسپولیس می‌گویم که همه از محمدحسن انصاری‌فرد حمایت می‌کنیم. آقای وزیر اگر انصاری‌فرد را برداری ما بلند می‌شویم و می‌آییم وزارت.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=21857

ثبت نظر

-