عادی سازی روابط اعراب با اسرائیل تلاش برای لاپوشانی شکست معامله قرن

  • کد خبر : 217816
  • 16 مهر 1399 - 6:52
عادی سازی روابط اعراب با اسرائیل تلاش برای لاپوشانی شکست معامله قرن

 

 

نیوز: به گزارش نیوز، حسین جلالی تلاش آمریکایی ها برای عادی ‌سازی روابط کشورهای عربی با رژیم جعلی اسرائیل را به دلیل شکست در پروژه معامله قرن دانست و گفت: در حال حاضر دعوت از کشورهای عربی برای خیانت به جهان اسلام آخرین تیر در کمان آمریکایی ها است که همانند معامله قرن به سنگ می خورد.

عادی‌سازی روابط اعراب با اسرائیل تلاش برای لاپوشانی شکست معامله قرن است ::  خبرگزاری خانه ملت

 

عادی ‌سازی روابط با اعراب از بی ثباتی آمریکا و اسرائیل

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شیب سقوط آمریکا شدت یافته است، عنوان کرد: اگر اسرائیل و آمریکا ثبات داشتند نیازی به ارتباط با کشورهای کوچک عربی همچون بحرین و امارت ابوظبی که به اندازه یک بخش از شهرستان ها ما هم نیستند، نداشتند.

بیشتر بخوانید:

 

عادی‌سازی روابط اعراب با اسرائیل تلاش برای لاپوشانی شکست معامله قرن است ::  خبرگزاری خانه ملت

 

وی در ادامه برقراری روابط با کشور کوچکی همچون بحرین را چندان استراتژیک و راهبردی ندانست و افزود: آنها صرفا تلاش دارند با یک کشور با هویت عربی ارتباط برقرار کنند در حالی که حتی هنوز نتوانسته اند روابطی که با عربستان سعودی دارند را علنی کنند.

جلالی ادامه داد: علنی کردن روابط کشورهای کوچکی همچون بحرین و امارات با رژیم صهیونیستی، پیروزی جریان مقاومت است که پیش از این بارها از خیانت پشت پرده برخی کشورهای خودفروخته عربی و اسلامی گفته بود، که امروز به مرحله افشا رسیده است.

 

ائتلاف امارات و اسرائیل علیه ایران است؟

 

وی افزود: بحرین و امارَت ابوظبی نیز گمان کرده اند با برقراری علنی روابط با رژیم جعلی اسرائیل می توانند امنیت کشور خود را در خلیج فارس تأمین کنند در حالی که بیش از گذشته کشورشان ناامن خواهد شد.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پایان با ابراز اطمینان از اینکه علنی شدن روابط با اسرائیل ادامه چندانی نخواهد یافت، خاطرنشان کرد: تلاش آمریکا برای ادامه روند عادی سازی صرفا جهت دست پر بودن ترامپ برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری پیش روی ایالات متحده است که به نتیجه نمی رسد.

 

خبر مرتبط:

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=217816

ثبت نظر

-