عکس| سامان قدوس تعویض طلایی هفته فرانسه

  • کد خبر : 21667
  • 20 اسفند 1398 - 16:08
عکس| سامان قدوس تعویض طلایی هفته فرانسه

به گزارش نیوز، تنها ده دقیقه زمان کافی بود تا سامان قدوس بعد از ماه ها درگیری با حواشی، محرومیت ها و مصدومیت بار دیگر توانایی های خود را در سطح اول فوتبال باشگاهی فرانسه به رخ کشیده و تبدیل به یکی از سوژه های جذاب رسانه های این کشور شود.

در مصاف حساس با المپیک مارسی در ورزشگاه ولودروم سامان به عنوان یار تعویضی در دقیقه ۸۰ در حالی که تیمش با دو گل از مارسی عقب بود وارد زمین شد و کمک کرد تا آمیان انتهای جدولی کامبک فوق العاده ای برابر شاگردان ویلاش بوآش در بندر جنوبی فرانسه داشته باشد. سامان هم روی گل اول تاثیر نصف و نیمه ای داشت هم گل دوم را با حرکت دیدنی خود زد تا اولین گل او در این فصل حسابی اتفاقات تلخ ماه های گذشته را از یادها ببرد.

عکس| سامان قدوس تعویض طلایی هفته فرانسه

سایت PKF در انتخاب برترین های هفته ۲۸ لیگ یک فرانسه با اشاره به درخشش ستاره ایرانی آمیان نوشت:«مهاجم ایرانی چهارماه محروم بود و در بازگشت با مصدومیتی شدید دست و پنجه نرم کرد. اما سفر به ولودروم برای او لحظات جادویی را رقم زد تا با به ثمررساندن گل دوم تیمش در پنجمین دقیقه وقت های تلف شده به فرشته نجات آمیان تبدیل شود».

این سایت مطرح فرانسوی در ادامه با درخشش فوق العاده سامان مقابل تیم دوم لیگ فرانسه او را بالاتر از ستاره هایی همچون فلوران بالمونت از تولوز و فلوریان تائووین از مارسی به عنوان بهترین بازیکن تعویضی این هفته لیگ فرانسه نام برد و پوستر زیبایی برای معرفی او منتشر کرد. عنوان بهترین مربی هفته نیز به جولیان استفان سرمربی رن اختصاص داده شد که هر سه تعویضی او مقابل مونت پولیه جواب داد تا به برد ۵-۰ برسد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=21667

ثبت نظر

-