نادری: برای تکرار موفقیت‌ها تلاش می‌کنیم

  • کد خبر : 216272
  • 15 مهر 1399 - 0:17
نادری: برای تکرار موفقیت‌ها تلاش می‌کنیم

نیوز/ مهدی شیروانی؛ محمد نادری نفر سوم کشتی آزاد آسیا و قهرمان کشتی ساحلی جهان، سرمربی تیم ملی کشتی ساحلی انتخاب شد. با کناره‌گیری بعضی تیم‌های شرکت‌کننده در لیگ برتر کشتی آزاد، دو تیم شهدای زنجان و مقاومت که به خاطر اسپانسرش به تیم شرکت سهامی فرش ایران تغییر نام داد در گروه الف کشتی آزاد شرکت کردند. همزمان با لیگ برتر با محمد نادری سرمربی جدید تیم ملی کشتی ساحلی و سرمربی تیم شهدای زنجان به گفت‌وگو نشستیم که کشتی‌گیر پرتلاش سابق و مربی جوان زنجانی به نیوز گفت:

* از لطف و حُسن اعتماد علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی تشکر می‌کنم و با تمام وجود تلاش می‌کنم پاسخی مناسب و شایسته به اعتماد ایشان بدهم و برای اعتماد به من، روسفید کنم. از فردین معصومی، همه بزرگتر‌ها و پیشکسوتان رخصت می‌طلبم و امیدوارم بتوانم در این مسئولیت مهم و حساس به‌شایستگی انجام وظیفه کنم. به‌صورت جدی تلاش می‌کنیم تا موفقیت‌های قبلی را تکرار و با پشتوانه‌سازی، آینده تیم ملی را تأمین کنیم.
* برای معرفی کادر فنی تیم ملی کشتی ساحلی، مسابقه‌ای نیست که همکارانم را انتخاب کنم. با تعطیلی و لغو بازی‌های ساحلی در چین (هنوز هم معلوم نیست چه زمانی برگزار شود) فعلاً برنامه‌ای نداریم که مجبور شویم درانتخاب کادر فنی عجله کنیم.
* امیدوارم کرونا مهار شود تا بتوانیم برنامه‌های تیم ملی را شروع کنیم. برای انتخاب همکاران، اول مسابقات قهرمانی‌کشور و سپس انتخابی تیم ملی را برگزار می‌کنیم. سپس مربیان تیم ملی را از استان‌هایی که نفرات بیشتری در جمع برترین‌ها دارند، معرفی می‌کنیم.
* با این روش انتخاب کادر فنی تیم ملی، می‌خواهیم به مربیان سازنده و پرتلاش استان‌ها انگیزه خدمت و تلاش بدهیم. این روند را برای همه رده‌های سنی انجام می‌دهیم تا مربیان بیشتری وارد گود خدمت به تیم‌های‌ملی شوند.
* اگر کرونا نابود شود یا مجوز شروع برنامه‌های تیم‌های ملی را ستاد کرونا صادر کند، بلافاصله استارت می‌زنیم و کارمان را شروع می‌کنیم.
* سه روز قبل از لیگ برتر کشتی تیم را بستیم راهی تهران شدیم و تست PCR دادیم و بدون حتی یک جلسه تمرین باهم، در لیگ کشتی گرفتیم.
* بچه‌های ما بدون دریافت حتی یک ریال پول، کشتی گرفتند. این بچه‌ها فقط عطش کشتی داشتند برای اثبات شایستگی‌های‌شان روی تشک آمدند و دیدید در مصاف با تیم خوب و متمول استقلال (صدرنشین گروه الف) هم یقه‌گیری کردند و نتیجه را ۷ – ۳ واگذار کردیم. اگر زمان داشتیم، قطعاً خیلی بهتر نتیجه می‌گرفتیم.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=216272

ثبت نظر

-