دستیاران محمود فکری هم مشخص شدند؛ نساجی در استقلال! / آشتی با کادر فنی استقلال

  • کد خبر : 216158
  • 14 مهر 1399 - 22:04
دستیاران محمود فکری هم مشخص شدند؛ نساجی در استقلال! / آشتی با کادر فنی استقلال

 

 

دستیاران محمود فکری

نیوز: با درخواست محمود فکری ،  دستیاران محمود فکری در تیم نساجی مازندران از صمد مرفاوی گرفته تا سیروس دین‌محمدی، حنیف عمران‌زاده، مسعود ابطحی و … در کادر فنی او در استقلال حضور خواهند داشت.

 

دستیاران محمود فکری

 

علاوه بر نفرات یادشده آرش برهانی نیز به‌عنوان یکی از مربیان در کادر فنی تیم فوتبال استقلال در بیستمین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور حاضر خواهد بود.

 

سرمربی جدید استقلال مشخص شد

مربی جدید استقلال محمود فکری است

گروه ورزش|شهرآرانیوز، محمود فکری را باید سرمربی جدید استقلال تهران بدانیم. به نظر می رسد در قائمشهر، سرانجام پادرمیانی بزرگان استقلال و البته وزارت ورزش جواب داده و مالک نساجی پذیرفته رضایت نامه محمود فکری را برای حضور در استقلال تهران و جدایی از نساجی صادر نماید.

فکری سال‌ها بازیکن و مربی استقلال بود و بازوبند این تیم را چند سال به بازو بست. سرمربی جدید استقلال رکورددار تعداد بازی برای این تیم هم هست. فکری در سه برهه به عنوان دستیار در کادرفنی استقلال هم حضور داشت.


 

پاسخ محمود فکری به خبرنگاران برای سرمربیگری در استقلال

 


آرش برهانی - نیوز

 

دستیاران محمود فکری استقلال را به اوج خواهند رساند

به جز استقلال، فکری سابقه سرمربی گری در تیم های شیرین فراز، نفت مسجدسلیمان، نساجی و شاهین بوشهر را در کارنامه دارد.

نتایج خوب فکری با نساجی و همچنین صعود سه سال قبل تیم نفت مسجدسلیمان با فکری، از جمله دلایلی بود که باعث شد محمود فکری به عنوان سرمربی جدید استقلال معرفی شود.

 

دستیاران محمود فکری - نیوز

نکته جالب توجه اینکه شنیده می‌شود مالک نساجی هنگام صدور رضایت نامه اعلام کرده حاضر نیست کمتر از رقمی که حمیداوی برای صدور رضایت نامه گل محمدی دریافت کرده، بگیرد.

دستیاران محمود فکری - نیوز
به این ترتیب استقلالی‌ها مجبور شدند دست به جیب شوند و چهار فقره چک هر یک به ارزش ۱/۵ میلیارد تومان به مدیران نساجی دادند.
خبر مرتبط:

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=216158

ثبت نظر

-