نسخه احمدی‌ نژاد برای مهار قیمت دلار و سکه

  • کد خبر : 215975
  • 14 مهر 1399 - 19:32
نسخه احمدی‌ نژاد برای مهار قیمت دلار و سکه

 

 

نیوز: به گزارش نیوز محمود احمدی‌ نژاد رئیس دولت دهم در آن زمان برای مهار قیمت‌ها توصیه‌هایی به مردم داشت. او در جمع مردم همدان از همه مردم خواست که سه ماه به یارانه‌های نقدی خود در حساب‌ها دست نزنند تا سیر نزولی تورم که به گفته وی از همین ماه آغاز شده، تداوم یابد.

احمدی‌ نژاد همچنین به افزایش قیمت طلا و ارز در بازار اشاره کرد و هر دو را ناشی از «تلاش بدخواهان ملت برای تلاطم در بازار» دانست.

وی درباره افزایش قیمت دلار در بازار که طی هفته گذشته تا مرز ۱۳۰۰ تومان نیز افزایش یافت و اکنون در حدود ۱۲۴۰ تومان تثبیت شده است، چنین گفت: «اگر این زشت‌کاری‌ها و خودخواهی‌ها نباشد، باید قیمت ارز پایین بیاید همچنان که دلار در اقتصاد ایران ۹۰۰ تومان هم نمی‌ارزد، اما برخی هرچه بانک مرکزی دلار عرضه می‌کند، خریداری می‌کنند و می‌گویند باید قیمت دلار بالا رود.»

رئیس‌‌جمهور با بیان اینکه دشمنان و بعضی بدخواهان درصدد تلخ کردن کام ملت از شیرینی عظیم اجرای موفق قانون هدفمند کردن یارانه‌ها هستند به افشار دست‌های اخلالگر در بازار سکه و ارز پرداخت و گفت: برخی با پول کلان مقدار فراوانی سکه خریداری کرده‌اند تا بازار را به هم بریزند.

وی در ادامه به تبلیغات برخی رسانه‌ها در رابطه با بازار سکه اشاره کرد و افزود: عده‌ای می‌خواهند هر روز ملت را تحریک کنند و نوسان قیمت سکه را اعلام می‌کنند، اما مگر سکه غذاست؟ سکه چیزی است که مردم در مراسم‌ خاص به‌عنوان هدیه به یکدیگر می‌دهند.

رئیس قوه‌مجریه تلاش بدخواهان ملت برای تلاطم در بازار ارز را نیز یادآور شد و گفت: این در حالی است که آن قدر ارز ذخیره داریم که همه نیازهای کشور و واردات را پاسخگو است و نیز اینکه مسافرت‌ها به‌خوبی انجام شود.

نسخه احمدی‌ نژاد برای مهار قیمت دلار و سکه

 

با نیوز همراه باشید..

توییت احمدی‌نژاد خطاب به آنجلینا جولی+عکس

پشت پرده ماجرای اخیر پناهیان از نظر وزیر اطلاعات احمدی‌نژاد

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=215975

ثبت نظر

-