نباید مردم را علیه من تحریک کنند

  • کد خبر : 215574
  • 14 مهر 1399 - 14:01
نباید مردم را علیه من تحریک کنند

به گزارش نیوز، حبیب فرعباسی در خصوص فسخ قراردادش با باشگاه نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: فسخ قراردادم کاملا قانونی است. از طرف باشگاه به من گفتند ما به شما پرداختی داشتیم، بیا تا ریز پرداختی‌ها را به شما بدهیم. ولی ۹ ماه است پولی نگرفته‌ام.

وی تصریح کرد: طبق قانون فیفا اگر بازیکنی دو ماه پول نگیرد، می‌تواند قراردادش را فسخ کند. البته این قانون به خاطر کرونا سه ماه است. من به باشگاه نفت مسجدسلیمان نامه زدم و اعلام کردم که ۹ ماه است پولی نگرفتم، لطفا مابقی مطالباتم را پرداخت کنید. امسال ۶۰ درصد دریافتی داشتم و حتی از سال گذشته هم مطالبات دارم.

فرعباسی در مورد اینکه معاون باشگاه اعلام کرده قصد داشتند مطالبات او را پرداخت کنند، گفت: دیدم که معاون اقتصادی باشگاه اعلام کرده فسخ من غیرقانونی است و به همین خاطر شکایت می‌کنند، اما فسخ من کاملا قانونی است. عکس نامه‌ای که در آن نوشته بیاید تا صورت پرداختی‌ها را به شما بدهیم، دارم. برای پرداخت مطالبات نبوده که گفتند می‌خواستیم پول شما را بدهیم. ۱۵ روز هم صبر کردم، اما کسی جوابم را نداد و من هم فسخ کردم.

وی افزود: معاون باشگاه به جای اینکه بخواهد این صحبت‌ها را مطرح و این حواشی را ایجاد کند، بهتر است به فکر تیم و بچه‌های مسجدسلیمان باشد. این تیم نباید در تهران تمرین کند. باید در مسجدسلیمان باشد که بچه‌های آن شهر بتوانند خودشان را نشان بدهند. چرا باید تیم مسجد سلیمان برای تمرین به تهران بیاید؟ به جای این کار‌ها و صحبت‌ها بهتر است به فکر تیم باشند.

دروازه‌بان جوان فوتبال ایران در مورد مقصد بعدی خودش اظهار داشت: مدیر برنامه‌های من با تراکتور مذاکرات خوبی را انجام داده است. امیدوارم اتفاق خوبی بیفتد. مشکلی هم بابت فسخ قراردادم وجود ندارد. بازهم می‌گویم فسخ من کاملا قانونی است. مدارک هم دارم و مدارکم کامل است. اگر باشگاه نفت مسجدسلیمان شکایت کند، به کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال می‌رویم و مدارکم را به این کمیته می‌دهم. آن‌ها هم اگر مدرکی داشته باشند ارائه می‌دهند. حتی یک چک در تاریخ ۲۸ مرداد دادند که آن هم پاس نشد. یعنی چک برگشتی این باشگاه را هم دارم. ضمن اینکه چک وسیله پول است، ولی خود پول نیست. یعنی پرداختی محسوب نمی‌شود.

فرعباسی گفت: خواستم هواداران کاملا در جریان باشند که من نامه زدم و قانونی فسخ کردم. اینکه می‌گویند پرداختی داشتیم و می‌خواستیم مطالباتش را بدهیم دست نیست. من نامه دارم که گفتند بیا و ریز پرداختی‌هایت را بگیر و صحبت پرداخت مطالبات نیست.

فرعباسی: نباید مردم را علیه من تحریک کنند

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=215574

ثبت نظر

-