کلانی: مسئولانی که تبریک می‌گویند اخیرا کمکی نکردند

  • کد خبر : 214823
  • 13 مهر 1399 - 22:27
کلانی: مسئولانی که تبریک می‌گویند اخیرا کمکی نکردند

کلانی: مسئولانی که تبریک می‌گویند اخیرا کمکی نکردند

به گزارش نیوز، حسین کلانی در حاشیه مراسم بازگشت پرسپولیس از قطر اظهار داشت: پرسپولیس تیم مردم ایران است و با اتکا به دعا‌های مردم و هوادارانش و برای افتخار آفرینی همه تلاش خود را کرد. همه اعضای تیم که مثل زنجیر به هم وصل بودند باعث شد تا پرسپولیس در شرایطی که کشور ما از همه کشور‌های خارجی و حتی نیروی پنجمی که در کشور ما وجود دارد تحت فشار است، با فداکاری و از خود گذشتگی موفق شد.

وی افزود: برد مقابل تیم‌هایی که میلیارد‌ها خرج کرده بودند شیرین بود. خوشحالم در این شرایط بازیکنان ما کاری کنند کارستان. حداقل آن‌ها در این سختی لبخند را به لب مردم نشاندند. چیزی که باعث تاسف است این که در یک سال گذشته مشکلاتی از نظر مالی و روحی و روانی برای پرسپولیس به وجود آمد، اما هیچکس کمکی به این باشگاه نکرد.

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: الان که تیم موفق شده شاهد هستیم که همه به ما تبریک می‌گویند و به دنبال این هستند که مسائل گذشته را رفع و رجوع کنند. این جای تاسف دارد. امیدوارم شرایط به شکلی شود که شرایط استقلال هم بهبود پیدا کند. دیدید که استقلال و سپاهان نتیجه نگرفتند، اما آن‌ها هم بچه‌های همین مملکت هستند. امیدوارم مسئولان و دست اندرکاران کاری کنند که استعداد‌های مملکت ما از دیگران عقب نمانند.

کلانی خاطرنشان کرد: ضریب هوشی ملت ایران چند درصد بالاتر از تمام کشور‌های دنیا است. پزشکان، دانشمندان و … در دنیا حرف اول را می‌زنند. جانشین آلبرت اینشتین یک ایرانی است. جانشین یک ریاضی دان بزرگ ایرانی است. ما باید سعی کنیم دست کسانی که می‌خواهند به حیثیت ایران ضربه بزنند کوتاه کنیم. مسئولانی که هر روز تبریک می‌فرستند در موقع لزوم به کمک بیایند.

وی ادامه داد: زمانی که‌ای اف سی باشگاه‌های استقلال، پرسپولیس، تراکتور … را تحت فشار گذاشتند مسئولان باید کمک می‌کردند. در این تورنمنت ثابت شد مربی ایرانی دستکم از خارجی‌ها ندارد. ما از خارجی‌ها می‌توانیم به عنوان مدرس استفاده کنیم. اگر از مربیان خودمان استفاده کنیم آن‌ها بهترین خواهند شد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=214823

ثبت نظر

-