منچستریونایتد – تاتنهام‌‌؛ بالای سرت را نگاه کن

  • کد خبر : 214011
  • 13 مهر 1399 - 13:04
منچستریونایتد – تاتنهام‌‌؛ بالای سرت را نگاه کن

به گزارش نیوز، امروز از ساعت ۱۹ در ورزشگاه اولدترافوردِ خالی، منچستریونایتد و تاتنهام در نبردی حساس به مصاف هم خواهند رفت. در این بازی از هفته چهارم لیگ برتر انگلیس که قضاوت آن برعهده آنتونی تیلور است، شیاطین‌سرخ می‌خواهند سرانجام یک نمایش خوب در فصل جدید داشته باشند و اسپرز هم می‌خواهد با ادامه‌دار شدن بردهایش به بالای جدول برسد.

منچستریونایتد‌‌؛ روزهای لندنی
تیم اوله‌گنار سولشائر واقعاً تیم عجیبی است. در دوران پساکرونا آنقدر خوب بودند و نباختند که آنها را در فصل جدید بین بالانشینان تصور کردیم. با این حال بازی اول فصل‌شان را مقابل کریستال‌پالاس در خانه باختند و نمی‌خواهند حالا با شکست مقابل تاتنهام یک رکورد منفی برای‌شان ثبت شود. در بازی دوم مقابل برایتون هم یونایتد خوش‌شانس بود که برنده شد. قدیمی‌های منچستریونایتد تیم سولشائر را زیر سؤال برده‌اند و گفته‌اند این تیم باز هم بازیکن می‌خواهد اما مربی محبوب نروژی می‌گوید با همین کادر بازیکنان هم جام می‌گیرد. از امروز روزهای سخت ماه اکتبر برای شیاطین‌سرخ آغار خواهد شد. در واقع بهتر است این روزها را «روزهای لندنی» منچستریونایتد بنامیم. تاتنهام حریف اول است، در این بین به نیوکاسل هم خواهند رفت، سپس مقابل چلسی و آرسنال قرار خواهند گرفت. سولشائر قطعاً به این فکر می‌کند که شروع بد و نمایش‌های دور از انتظار در این دیدارها در صورتی که تیمش نمایش خوبی ارائه کند، به دست فراموشی سپرده خواهند شد.

تاتنهام‌‌؛ اسپرز متفاوت
بعد از یک فصل آرام، به نظر می‌رسد آقای‌خاص کم‌کم داغ می‌کند! فصل اولی که ژوزه مورینیو هدایت تاتنهام را برعهده گرفت، نه با خبرنگاری کل‌کل کرد و نه با مربیان حریف کاری داشت اما به‌تدریج شور و حرارت او برای موفقیت بیشتر شده و می‌داند جنگ روانی بخشی از بازی فوتبال است که لب خط به رفتار او هم بستگی دارد. حالا حتی با فرانک لمپارد شاگرد سابقش هم بحث می‌کند، اگرچه این بحث‌ها در نهایت پایان بدی ندارد، مثل دعواهای او با آرسن ونگر. تاتنهام بعد از شروع عجیب و شکست مقابل اورتون در خانه تیم بهتری شد. با وجود اینکه هنوز در خانه برنده نشده‌اند اما بهتر از قبل بازی می‌کنند. در جام‌اتحادیه چلسی را شکست دادند و صعود کردند تا با روحیه خوب به مصاف منچستریونایتد بروند، یکی دیگر از تیم‌های قبلی آقای‌خاص. مورینیو می‌داند در زمین تیم‌های سابقش وضعیت خوبی نداشته. حالا فشار تماشاگران و حواشی آنها نیست و در سکوت سکوها، مورینیو می‌خواهد در اولدترافورد برنده باشد. این می‌تواند شروعی باشد برای یک اسپرزِ متفاوت.

آخرین جدال
دیدار برگشت فصل پیش با تساوی یک-یک به پایان رسید. برخواین برای اسپرز گلزنی کرد و فرناندس از روی نقطه پنالتی این گل را پاسخ داد.

آمار بازی
۵۶) در ۵۶ نبرد قبلی منچستریونایتد و تاتنهام در لیگ برتر، ۳۵ بازی را شیاطین‌سرخ برده‌اند و اسپرز تنها ۹ برد داشته، در حالی که ۱۲ بازی‌شان مساوی شده است.
۳) منچستریونایتد در ۳ بازی آخر لیگ برتری مقابل تاتنهام نباخته. ۲ برد و یک تساوی مقابل حریف لندنی داشته‌اند.
۱۴) ۱۴ بازی آخر یونایتد و اسپرز در اولدترافورد مساوی نشده. میزبان ۱۱ بازی را برده و لندنی‌ها در ۳ بازی برنده شده‌اند.
صفر) ژوزه مورینیو در زمین تیم‌های سابقش پیروز نشده. در ۶ بازی قبلی ۲ تساوی و ۴ شکست داشته.
۲) شیاطین‌سرخ پیش از این ۴ مرتبه ۲ بازی ابتدایی فصل را در خانه باخته بودند و نمی‌خواهند این رکورد منفی در فصل جدید هم ثبت شود.
۲) تاتنهام در ۲۷ بازی آخرش در لیگ برتر فقط ۲ کلین‌شیت داشته که مقابل تیم‌های قطور کرده واتفورد و بورنموث بوده.
۱۵) تیم تحت هدایت اوله‌گنار سولشائر در ۱۵ بازی آخر لیگ برتری گل زده که بهترین آمار بین تیم‌های فعلی لیگ به شمار می‌رود.
۱۷) برونو فرناندس در ۱۶ بازی آخر لیگ برتری منچستریونایتد روی ۱۷ گل نقش داشته. او ۹ گل زده و ۸ پاس‌گل ارسال کرده.
۵) هری کین ۵ پاس‌گل در ۳ بازی ابتدایی تاتنهام ارسال کرده. این بهترین آمار او بعد از فصل ۲۰۱۷-۲۰۱۶ است که ۷ پاس‌گل در این مدت داده بود.

مصدومان و محرومان
فیل جونز و اکسل توانزبه مصدومان منچستریونایتد برای این دیدار هستند. گرت بیل هم هنوز به‌دلیل آسیب‌دیدگی نمی‌تواند برای تاتنهام بازی کند. احتمال نرسیدن هئونگ مین سون به این دیدار هم وجود دارد.

ترکیب احتمالی دو تیم
منچستریونایتد: دخئا، وان‌بیساکا، بایی، مگوایر، شاور، ماتیچ، پوگبا، فرناندس، گرینوود، رشفورد و مارسیال
تاتنهام: لوریس، داوینسون، دایر، آلدرویرلد، لاملا، رگیلون، لوسلسو، وینکس، هویبیرگ، لوکاس و کین

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=214011

ثبت نظر

-