پرسپولیس تا فینال رفت اما استقلال چه کرد؟

  • کد خبر : 213370
  • 13 مهر 1399 - 3:06
پرسپولیس تا فینال رفت اما استقلال چه کرد؟

بیک‌زاده: خرید‌های پرسپولیس را که می‌بینم دلم برای استقلال می‌سوزدنیوز نیوز/

محمدرضا مدنی؛ هاشم بیک زاده درباره شرایط این روز‌های استقلال بعد از بنیوزری سعادتمند از سمت مدیرعاملی با ما همکلام شد.

استقلال از آسیا حذف شد. فکر می‌کنید دلیل این کنار رفتن چه بود؟
دلیل اصلی هر ناکامی به مدیریت آن مجموعه برمی‌گردد. متأسفانه آقای سعادتمند در این مدت به‌ویژه در این اواخر با عدم صداقتی که نسبت به باشگاه و هواداران داشتند، باعث شدند استقلال بخت مسلمش در کسب جام حذفی را از دست داده و نتواند دل هوادارانش را شاد کند. این وضعیت در ادامه هم باعث شد تا شانس خوبی که استقلال با حذف الوحده در مرحله گروهی و صعود به دور یک‌هشتم داشت از بین برود و در نهایت تیم با شکلی بد از لیگ قهرمانان حذف شود.

 

ادامه بحران در استقلال بعد از حذف از آسیا/ دعوا و درگیری از دوحه تا تهران - نیوز

نبود مجیدی؟
هم نبود سرمربی تیم و هم یارگیری‌هایی که مشخص نشد با دستور و خواست چه کسی انجام شده بود. البته قبل از آن باید مشکل شفر و بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی اش را حل می‌کردند تا بتوانند از بازیکنان جدید در لیگ قهرمانان استفاده کنند، مانند پرسپولیس. کاری که پرسپولیس انجام داد باعث شد تا این تیم در لیگ قهرمانان با بهره گیری از نیرو‌های جدیدش بتواند تا فینال بالا بیاید ولی استقلال چه کرد؟ فقط پول پیش‌قرارداد داد و حتی یکی از بازیکنان جدیدش را هم نتوانست در لیگ قهرمانان استفاده کند.

منظورتان مستقیماً شخص سعادتمند است؟
بله! نمی‌خواهم از واژه دروغگو درباره او استفاده کنم. ولی سعادتمند هرگز با هواداران صداقت نداشت. اگر صداقت داشت می‌توانست حتی با کمک همین مردم، خیلی از مشکلات را حل و فصل کند.

سعادتمند چه‌کار باید می‌کرد که نکرد؟
باید از روز اول صادقانه می‌گفت به تنهایی کاری از دستش برنمی‌آید. او فقط زمان را از تیم و مردم گرفت و در نهایت باز هم یکی دیگر از جام‎هایی که می‌شد به هوادار هدیه داد از دست رفت. استقلال بابت عدم صداقت سعادتمند تاوان سختی داد. حالا هم معلوم نیست سرمربی کیست و بازیکنانی که به تازگی جذب شده‌اند به کار تیم می‌آیند یا نه!

موضوع قلیان کشیدن برخی بازیکنان تیم را چطور ارزیابی می‌کنید؟
اولاً باید بگویم این خیلی بد است که مدیرعامل مجموعه بیاید و عیب تیمش را به رسانه‌ها بکشاند. شاید اگر این اتفاق نمی‌افتاد خیلی بهتر بود. سعادتمند جای اینکه ایراد مجموعه اش را بپوشاند خودش حرف‌هایی زد که اتفاقاً زیرمجموعه‌اش را زیر سؤال برد. قلیان بردن درون هتل و نرفتن برای صرف صبحانه، تیم سرپرستی و مدیریتی استقلال که همگی با نظر او انتخاب شده‌اند را زیرسؤال می‌برد. در نهایت هم این اتفاق برای مردم خیلی تلخ بود. الان موضوع قلیان و قلیان کشیدن دستمایه‌ای شده برای تخریب استقلال. در حالی که خیلی از فوتبالیست‌ها و ورزشکاران دیگر در مواقع تفریح و استراحت شاید این کار را بکنند که البته من تأیید نمی‌کنم و بسیار مضرر است ولی به هر حال اگر هم قصد انجام چنین کاری را دارند نباید در اردوی تیم چنین کنند. این خیانت به مردم است. مردمی که مالکان اصلی این تیم هستند و اگر بازیکنی به این درجه از محبوبیت و این شرایط مالی رسیده، از نعمت بودن همین مردم است. پس باید بدانند وظایفی در قبال مردم دارند که اگر آن‌ها را انجام ندهند همان مردم قضاوت‌شان می‌کنند و دیگر دوست‌شان ندارند.

با ما اخبار نیوز را دنبال کنید.

مذاکرات تعیین کننده با گزینه نهایی سرمربیگری استقلال

بازیکنان استقلال، شاکی از مصاحبه شبانه سعادتمند

هافبک پیشین ذوب‌آهن: دوست دارم استقلالی شوم

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=213370

ثبت نظر

-