هشدار به شرکت کنندگان در کمپین انتخاباتی ترامپ

  • کد خبر : 211913
  • 12 مهر 1399 - 2:42

به گزارش نیوز ببه نقل از نیوز: وزارت بهداشت مینه سوتا در اطلاعیه‌ای از افرادی که در کمپین انتخاباتی ترامپ در شهر دلوث حضور یافتند خواست حتی در صورت نداشتن علائم، آزمایش ابتلا به ویروس کرونا بدهند.

وزارت بهداشت مینه سوتا افزود، خطر بالقوه انتقال ویروس کرونا در تجمعات انتخاباتی و سایر رویدادهای مرتبط با سفر رئیس جمهوری آمریکا وجود دارد.

در اطلاعیه مینه سوتا آمده است که پیش از برگزاری کمپین انتخاباتی ترامپ شیوع ویروس کرونا در شهر سنت لوییس در سطح بالا بوده و احتمال ابتلای افرادی که در مراسم‌های این هفته حضور یافته‌اند، وجود دارد.

در این اطلاعیه تاکید شده است، افرادی که در تجمع انتخاباتی روز چهارشنبه با شخص ترامپ رودر رو شده‌اند باید خود را  ۱۴ روز قرنطینه کنند و آزمایش کرونا بدهند.

تنها چند روز پس از اولین مناظره نامزدهای جمهوریخواه و دموکرات، دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا در پیام توییتری از ابتلای خود و همسرش به ویروس کرونا خبر داد.

ابتلای ترامپ به کرونا در حالی عنوان می‌شود که وی در اولین دور از مناظره استفاده بایدن از ماسک برای جلوگیری از شیوع کرونا را به استهزا گرفت و گفت وی همیشه از این ماسک‌های بزرگ بر دهانش می‌زند.

شبکه خبری سی ان ان آمریکا روز جمعه در گزارشی گفت که ابتلای ترامپ به ویروس کرونا می‌تواند به دلیل سن بالا و اضافه وزن نسبتا بالا برای وی خطرناک باشد.

ترامپ در حالی روز جمعه در توییتی ابتلای خود و همسرش به بیماری کووید- ۱۹ را تایید کرد که نشانه‌هایی از احتمال خطرساز بودن این بیماری برای رئیس‌جمهوری آمریکا وجود دارد.

وی اکنون به دلیل بالا بودن سن (۷۴ سال) در گروه مبتلایان به کرونا با خطر بالا قرار دارد. همچنین براساس گزارش‌ها وزن نسبتا بالای وی نیز می تواند در روند بهبودی مشکلاتی ایجاد کند.

براساس اعلام مرکز کنترل و پیشگیری بیماری‌ها در آمریکا، افراد بین ۶۵ تا ۷۴ سال  با پنج برابر خطر بیشتر بستری شدن در مقایسه با دیگر افراد رو به رو هستند. خطر مرگ این افراد در این سنین در مقایسه با افراد بین ۱۸تا ۲۹ سال سن ۹۰ برابر بیشتر است.

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=211913

برچسب ها

ثبت نظر

-