واکنش آذری به شایعه پیشنهاد استقلال به نکونام: او به فولاد تعهد دارد

  • کد خبر : 211745
  • 11 مهر 1399 - 22:01
واکنش آذری به شایعه پیشنهاد استقلال به نکونام: او به فولاد تعهد دارد

واکنش آذری به شایعه پیشنهاد استقلال به نکونام: او به فولاد تعهد دارد

به گزارش نیوز، سعید آذری با تشریح آخرین وضعیت تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: ما کارمان را به خوبی شروع کردیم. یک مرحله از تمریناتمان در خوزستان و سپس در تهران برگزار شده است. تست‌های استاندارد هم در ایفمارک انجام شد و اعضای تیم به اردوی کردان رفتند. تا الان چند بازیکن جدید جذب شده اند و خرید سه بازیکن دیگر در دستور کار است.

بابت بازگشت «پریرا» نگران نیستیم

وی ادامه داد: یکی، دو روز دیگر هم لوسیانو پریرا مهاجم برزیلی به اردوی تیم اضافه می‌شود. خوشبختانه پرواز‌ها از برزیل به اندازه کافی وجود دارد و بابت بازگشت پریرا نگرانی نداریم. ضمن اینکه آیاندا پاتوسی دیگر بازیکن خارجی فولاد هم با خانواده اش به ایران آمده است و تیم را همراهی می‌کند.

مدیرعامل فولاد خوزستان با اشاره به تقویت سخت افزار‌های این باشگاه در مدت تعطیلی لیگ، یادآور شد: اواخر هفته بعد ساختمان مدیریت فرهنگی در ورزشگاه شهدای فولاد افتتاح می‌شود. خوابگاه را هم بازسازی می‌کنیم. کیفیت چمن ورزشگاه اختصاصی فولاد را بالا برده ایم. همچنین جلساتی برای پخش با کیفیت مسابقات خانگی فولاد داشتیم تا با استفاده از فیبر نوری، این کیفیت را افزایش بدهیم.

اسناد پرداخت پول «آکاهوشی» لحاظ نشده است

آذری درباره باز شدن موقتی پنجره نقل و انتقالات فولاد، تاکید کرد: یکی از پرونده‌های ما مربوط به آکاهوشی بازیکن سابق فولاد بود. مدیر مالی باشگاه می‌گوید دو بار پول این بازیکن پرداخت شده، ولی اسناد و مدارکش لحاظ نشده است. البته ما در نهایت پول این بازیکن را دادیم. دو بازیکن برزیلی هم بودند که با آن‌ها تسویه حساب کردیم. دو مورد پرونده انضباطی داخلی داشتیم که آقای عارف نیا مسئول حقوقی باشگاه آن‌ها را رتق و فتق کرد.

چرا باوجود پرداخت جریمه پرونده محمد بلبلی، فولاد همچنان از نقل و انتقالات محروم است و موقتا این محرومیت را رفع کرده؟ مدیرعامل باشگاه فولاد در پاسخ به این سئوال گفت: محرومیت ناشی از این پرونده، مالی نیست. ما ۵۰ میلیون جریمه را پرداخت کردیم، ولی فولاد به دلیل زیر پا گذاشتن آیین نامه نقل و انتقالات و بدون داشتن فسخ موجه قرارداد از باشگاه قبلی، با بلبلی قرارداد بسته بود. این مشکلات مربوط به قبل بوده که البته مسئولیتش در حال حاضر با بنده است.

آذری در بخش دیگری از صحبت هایش در خصوص اعتراضش به دعوت از بازیکنان تهرانی به تیم فوتبال نوجوانان ایران و نادیده گرفتن تیم‌های سازنده از جمله فولاد خوزستان، اظهار کرد: بنده بعد از بررسی این ماجرا متوجه شدم بازیکنانی که از آکادمی مهدی مهدوی کیا به تیم نوجوانان دعوت شدند، اکثرا از بچه‌های شهرستان و قشر ضعیف هستند. متاسفانه این بازیکنان هم به اسم تهران دعوت شده بودند که این باعث ایجاد سوء تفاهم شد. با این حال بازهم برایم سئوال است که چرا از تیم‌هایی که در لیگ زیر گروه رده سنی کشور هستند، یک نماینده در تیم نوجوانان است و بعضا هیچ بازیکنی دعوت نشده است.

مدیرعامل باشگاه فولاد یادآور شد: جالب است سرمربی تیم نوجوانان وقتی به عنوان کارشناس به تلویزیون می‌آید می‌گوید باشگاه‌ها سازندگی نمی‌کنند، ولی آنطرف‌تر از دستانش را نمی‌بیند.

پیشنهاد داشتن نکونام عجیب نیست

آذری همچنین در واکنش به خبر پیشنهاد دوباره باشگاه استقلال به جواد نکونام سرمربی فولاد گفت: بعید می‌دانم چنین خبری درست باشد. البته جواد نکونام مایه افتخار است که همیشه از او یاد می‌شود، ولی با تعهدی که نکونام نسبت به تیم فولاد دارد، فکر می‌کنم انتشار این خبر‌ها گمانه زنی باشد. جواد دارد تیم فولاد را تمرین می‌دهد و روی کارش تمرکز کرده است. البته اینکه جواد از استقلال یا هر تیم دیگری پیشنهاد داشته باشد عجیب نیست.

وی افزود: به نظرم مشکل این روز‌های استقلال مربی نیست. مشکل استقلال ساختاری است. بعضا می‌بینیم ارکان باشگاه دچار چالش‌های وحشتناک است که باید ریشه‌ای حل شود. گذاشتن یک مربی در استقلال صرفا مُسکن است. استقلال در حال حاضر تعهدات و بدهی‌های بین المللی زیادی دارد که باید یکبار برای همیشه آنرا برطرف کند. انتخاب مربی باید بحث دوم باشگاه باشد.

مدیرعامل باشگاه فولاد تصریح کرد: همانطور که گفتم بحث مهم استقلال، ساختاری است. فکر می‌کنم باید در ساختار استقلال یک انقلاب صورت بگیرد. استقلال باشگاه مردمی و ریشه داری با هواداران فوق العاده است که باید به آن بیشتر توجه شود.

واکنش به خبر مذاکره فولاد با دروازه بان استقلال

آذری همچنین در خصوص انتشار خبر‌هایی مبنی بر مذاکره باشگاه فولاد با سیدحسین حسینی دروازه بان استقلال تاکید کرد: جواد نکونام در پست دروازه احمد گوهری را استخدام کرد. مرادیان را هم در این بخش داریم. گُلی و یک دروازه بان از تیم امید هم آن‌ها را همراهی می‌کنند. البته حرف اول و آخر را جواد نکونام می‌زند. حسینی با استقلال قرارداد دارد. با این وضع مدیریتی استقلال که باعث شده این تیم سرمربی و مدیر هم نداشته باشد، مشخص نیست آیا حاضر هستند به بازیکنانشان رضایتنامه بدهند یا نه.

مدیرعامل باشگاه فولاد در پایان گفت: با این حال خبر حضور حسینی در فولاد گمانه زنی است که بیشتر در فضای مجازی مطرح شد. حسینی از قهرمانان بزرگ فوتبال است که در خیلی از زمان‌های مهم به داد استقلال رسیده است. او دروازه بان فوق العاده‌ای است و امیدوارم در استقلال بماند و بیشتر پیشرفت کند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=211745

ثبت نظر

-