الاغ پیر، شیر باغ وحش مشهد را کشت +جزئیات

مسئولین باغ‌ وحش، الاغ از کار افتاده‌ای گیر آوردند و برنامه‌ای به‌ نام «جنگ شیر و الاغ» ترتیب دادند و با تبلیغ فراوان، بلیت زیادی برای تماشای این برنامه فروختند. در روز موعد، جمع کثیری تماشاچی، در محل باغ‌ وحش گرد آمده بودند و با آغاز برنامه مسئولان باغ‌ وحش الاغ ضعیف البنیه را که با پارچه قرمز گلدار پوشانده شده بود به قفس شیر که ازقبل آن را گرسنه نگهداشته بودند، انداختند.

 

جنگ الاغ پیر و شیر باغ وحش و مرگ دردناک شیر

شیر گرسنه، با دیدن الاغ، غرش سهمناکی کرد و لرزه بر اندام الاغ انداخت و الاغ بیچاره قصد فرار کرد لکن مسولین باغ وحش در قفس را بسته بودند.

هیجان تماشاچیان در این لحظه به اوج رسیده بود. الاغ وحشت‌زده دست و پای خود را گم کرده بود و شیر خود را برای جَستن روی آن آماده می‌کرد.

 

جنگ الاغ پیر و شیر باغ وحش مشهد / عجب حکایتی + جزئیات

عده‌ای از تماشاچیان الاغ را و عده‌ای شیر را تشویق می‌کردند و از این نظر دو دستگی ایجاد شده بود.الاغ هر لحظه زبون‌تر به نظر می‌رسید و شیر هر لحظه بر خشمش افزوده می‌گشت تا اینکه شیر چون فنر از جا پرید و خود را به طرف الاغ پرت کرد، ولی الاغ با سرعت زیادی دور خود چرخیده و وقتی پشتش به طرف شیر قرار گرفت هنوز شیر بین زمین و هوا بود که الاغ لگدی تخت سینه آن گذاشت و شیر جا به‌ جا نقش زمین شد. مسئولان باغ‌وحش وحشت‌زده خود را به بالین شیر رساندند ولی گویی شیر مرده بود.

 

خودنمایی پسر نوجوان با خرس‌ها در باغ وحش +تصاویر

نگهبان باغ وحش قربانی حمله ببر شد 

کدام جانور از باغ وحش تهران فرار کرده است؟