آصفری: هدف از تخریب مجلس تصاحب انتخابات ۱۴۰۰ است

  • کد خبر : 208358
  • 09 مهر 1399 - 5:55
به گزارش نیوز،

 محمد حسن آصفری با اشاره به جوسازی ها علیه مجلس گفت: امروز عده ای مخالف مجلس هستند و هر کاری در مجلس انجام می شود را تحریف کرده و به دنبال سیاه نمایی هستند. بازندگان سیاسی می خواهند از هر طریق ممکن مجلس یازدهم را زیر سوال ببرند.

نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این جریان می خواهد با زیر سوال بردن مجلس، کاری کند که نمایندگان به جای مطالبه گری و پیگیری خواسته های مردم به دنبال پاسخگویی به جوسازی ها و شایعه پراکنی ها باشند، در واقع با تخریب ها می خواهند وقت مجلس را بگیرند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: جریان تخریب گر می خواهد مجلس را به سمتی ببرد تا انتخابات ۱۴۰۰ تحت تاثیر قرار دهد، تلاش دارند با زیر سوال بردن مجلس، پیروز انتخابات ریاست جمهوری شوند و شوراها را به دست بگیرند و امیدی که با این مجلس درمردم ایجاد شده را تبدیل به ضعف و ناامیدی کنند.

وی با بیان اینکه هیات رئیسه مجلس نیز با تصمیمات خود می تواند مانع حاشیه سازی علیه مجلس شود، اظهار داشت: هیات رئیسه باید ازاقداماتی که می تواند تبعاتی برای مجلس داشته باشد، نمایندگان را زیر سوال ببرد و خدشه ای بر مدال مجلس انقلابی که رهبری به مجلس یازدهم اعطا کرده بزند، پرهیز کند.

آصفری بیان کرد: تصمیمات باید مبتنی بر عقلانیت و تدبیر باشد، همچنین مباحثی در دستور کار قرار گیرد که اولویت مردم و جامعه باشد، اولویت دادن به مسائلی که دغدغه مردم است،مانع از ایجاد حاشیه سازی برای مجلس می شود.

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها درمجلس گفت: انتظار می رود خروجی مجلس در ۴ ماه اخیر اقدامی برای حل معضلات اقتصادی و مشکلات مردم باشد، ملت به این مجلس امید دارند و باید طرح ها و لوایحی که اولویت ندارند از دستور خارج و طرح ها و لوایحی که حلال مشکلات معیشتی مردم است در دستورکار قرار گیرد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=208358

ثبت نظر

-