پیش‌بینی ۶ تحلیل‌گر از شاخص بورس تهران در ۸ شهریور+جدول

  • کد خبر : 206810
  • 08 مهر 1399 - 7:50
پیش‌بینی ۶ تحلیل‌گر از شاخص بورس تهران  در ۸ شهریور+جدول

 

 

پیش‌بینی ۶ تحلیل‌گر از شاخص بورس تهران  در ۸ شهریور+جدول -نیوز

نیوز: به گزارش نیوز نیمی از این تحلیل‌گران ( پیش‌بینی ۶ تحلیل‌گر از شاخص بورس تهران در ۸ شهریور ) متاثر از شکست کف مقاومتی سه ماه اخیر شاخص بورس تهران، پیش‌بینی کرده‌اند که امروز هم روند سقوط شاخص ادامه پیدا خواهد کردو نیم دیگر بر این باورند که به احتمال زیاد بورس پایتخت به سوی تعادل حرکت خواهد کرد.

این روزها بازار ارز و بازار سهام دو مسیر متفاوت را در پیش گرفته‌اند، برخی از تحلیل‌گران تا کید می‌کنند با اینکه افزایش قیمت ارز  سهام شرکت‌های صادرات محور، پتروشیمی‌ها و… را ارزنده‌تر می‌کند، اما به نظر می‌رسد که بورس تهران دو پارامتر خارجی مکانیزم ماشه و انتخابات آمریکا مورد توجه ویژه قرار داده و عملا بازیگران حقیقی تا تعیین تکلیف نشدن این دو پارامتر محتاطانه در بازار حضور خواهند یافت.پیش‌بینی ۶ تحلیل‌گر

این احتیاط و در برخی موارد اجتناب از حضور در معاملات  توسط پارامتر دیگری تشدید شده است. این پارامتر داخلی، متشکل ازافزایش دخالت‌های خارج از روند بازار در کنار  تغییر پی‌در پی قوانین است. این پارامتر داخلی به همراه دو پارامتر خارجی عملا موجب کاهش رونق معاملات بورس شده‌اند، برخی تحلیل‌گران پیش‌بینی می‌کنند که با شکستن کف مقاومتی بورس، شاخص کل تا یک میلیون و۳۵۰هزار هم کاهش داشته باشد.

پیش‌بینی ۶ تحلیل‌گر از شاخص بورس تهران  در ۸ شهریور+جدول-نیوز

 

اخبار نیوز را دنبال کنید …

پیش‌بینی شاخص بورس در روز سه‌شنبه ۸ مهر/شاخص از مرز حمایتی عقب‌تر می‌رود؟

 

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=206810

ثبت نظر

-