انتقاد شدیداللحن پیشکسوت استقلال از حسین حسینی

  • کد خبر : 204136
  • 06 مهر 1399 - 11:47
انتقاد شدیداللحن پیشکسوت استقلال از حسین حسینی
به گزارش نیوز، منصور رشیدی پیشکسوت استقلال درخصوص شکست مقابل پاختاکور ازبکستان حرف های زیادی دارد. خلاصه ای از مصاحبه رشیدی را بخوانید.
*تیم حریف خیلی برتر و بهتر بود چون ما را دقیق آنالیز کرده بودند؛ از نیمه اول تا دقیقه ۹۰ پرس شدیدی انجام دادند و می‌دانستند که نقاط ضعف و قوت تیم چیست. متاسفانه غیبت وریا غفوری و هروویه میلیچ در بازی بسیار احساس شد و در این نقاط آسیب پذیر بودیم.
*از خط هافبک ما فلج بودیم و شاید تعویض‌های مجید نامجومطلق مورد انتقاد قرار بگیرد اما مشخص است که او بازیکن‌های بهتری نداشت تا به ترکیب اضافه کند و نتیجه بازی را تغییر بدهند.
* لحظه‌ای که احمد الکاف ندید را دوست و دشمن دیدند اما پنالتی اعلام نشد، اگر حتی خودش هم ندید پس فایده کمک داور چه بود؟ ممکن است داور ندیده باشد اما خیلی صحنه واضح بود و به هر ترتیب اما این پیروزی حق پاختاکور بود و ما در حد و اندازه آنها نبودیم.
حمله پیشکسوت استقلال به حسینی: بچه جان، نمی خواهم تو را له کنم!
*عملکرد حسین حسینی مناسب نبود و متاسفانه اگر حرفی بزنیم می‌گویند که می‌خواهیم آنها را لِه کنیم. بچه! اگر می‌خواستم لِه کنم آن زمان که تو را به تهران آورده بودم می‌توانستم از اردوی تیم ملی تو را خط بزنم و راحت بگویم که به خانه‌ات برو! اینطور نبود که بخواهم برای سه سال سفارش او را به تیم‌های دیگر بکنم و حالا که قراردادهای میلیاردی بسته با یک انتقاد من بگوید که قصد دارم او را لِه کنم. به نظر شما این راه حل یک بازیکن جوان برای پیشرفت است؟ انتقاد باید سازنده باشد و او باید از روندی که در پیش گرفته است جلوگیری کند. وقتی چهار بازیکن قدیمی به او مشورت می‌دهند باید بپذیرد که تجربه آنها برای کمک به او مثمرثمر است. وقتی که جوان بود با او خیلی صحبت می‌کردم و در حال حاضر از نظر من یک مقدار مغرور شده است و شاید هم از نظر روحی روانی آماده نیست. در بازی دیروز هم تقریبا آماده بود اما روی توپ‌های خطرناک خیلی دقیق عمل نمی‌کند.
*متاسفانه تصمیمات سعادتمند، استقلال را به این روز انداخته است که همه ناراحت و ناراضی هستند. یک مدیریت درست باید روی کار باشد که چنین مشکلاتی نداشته باشیم. اگر او مشاوران درستی داشته باشد کارش راه می‌افتد و مشکلی پیدا نمی‌کند. او باید واقعیت‌ها را بگوید و نترسد که هواداران و طرفداران تیم راحت باشند. 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=204136

ثبت نظر

-