جزیده: استراتژی ما سرویس بود

  • کد خبر : 202600
  • 05 مهر 1399 - 10:50
جزیده: استراتژی ما سرویس بود

نیوز/ مهری رنجبر؛ لیگ برتر والیبال، کم‌کم هیجان‌انگیز می‌شود. اولین اتفاق را گنبدی‌ها در شهرشان رقم زدند. شهرداری گنبد بعد از سه باخت در سه هفته اول لیگ، بالاخره طعم پیروزی را چشید، آن‌هم مقابل تیم مدعی فولاد سپاهان اصفهان که تا چهارشنبه هیچ باختی نداشت، اما در گنبد باخت. با نتیجه ۳-۲. گنبدی‌ها با این برد اولین شگفتی لیگ برتر والیبال را رقم زدند. عظیم جزیده که از برد تیمش خیلی خوشحال است هنوز روی حرفش هست که گنبد لیگ را سورپرایز می‌کند.

جزیده از اولین پیروزی تیمش خیلی خوشحال است. او می‌گوید: «ما سه هفته خیلی سخت را گذراندیم. تیمم با اینکه خیلی خوب بازی می‌کرد، اما نتیجه نمی‌گرفت. آن‌ها را از نظر ذهنی آماده کردیم و با صحبت فشار‌ها را کم کردیم و بعد هم با آنالیز تیم فولاد سپاهان برنده بازی شدیم. بازی‌ای که هیچ‌کس فکرش را هم نمی‌کرد ما برنده‌اش باشیم.»

سرمربی گنبدی‌ها استراتژی تیمش را برای برد سرویس‌های خوب می‌داند: «ما در سالن خالی از تماشاچی استراتژی برد را سرویس گذاشته بودیم. بچه‌ها ۲۳ سرویس را خراب کردند و ۳۷ خطا داشتیم. من حتی گفتم ۴۰ تا هم خراب شود مشکلی نیست ولی باید تیم فولاد را تحت فشار بگذاریم و به ویژه میرزاجانپور و مباشری دریافت‌کننده‌های سپاهان را. بازیکنانم آن‌ها را تحت فشار گذاشتند و نتیجه گرفتیم.»

جزیده بازی را این‌طور توضیح می‌دهد: «ما اگر ست اول را می‌باختیم، بازی تمام بود. حتی ست دوم هم شروع خوبی داشتیم، اما خطا‌ها زیاد شد و ست سوم هم با مصدومیت بنیامین ایگدری ۱۰ دقیقه‌ای بازی متوقف شد. خطر از بیخ گوش بنیامین گذشت چراکه برای گرفتن توپ رفت، زانوی کمال قریشی به گیجگاه او خورد و چند ثانیه بیهوش شد. همه ما خیلی ترسیدیم، اما خدا را شکر حالش خوب شد، اما با دو تعویض بازی از نظر کیفی خوب بود.»

او برد تیمش را تازه شروع کار می‌داند: «تازه شروع کارمان است. با این برد‌ها مغرور نمی‌شویم و با سختکوشی بیشتر، تمرکز و تمرین بازی می‌کنیم. البته تیمی که ۹۹ درصد بازیکنانش بومی هستند معمولاً احساسات به آن تزریق می‌شود. درست مثل اتلتیکو مادرید که چندین سال با بازیکنان بومی اش نتیجه نگرفت و کم‌کم بازیکنان غیربومی به آن اضافه شد. باید بچه‌های ما هم حس ناسیونالیستی را کمتر کنند و منطقی بازی کنند.»

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد هنوز هم ایمان دارد تیمش لیگ را سورپرایز می‌کند: «گنبد لیگ را سوراپریز می‌کند. من به بازیکنانم ایمان دارم، آن‌ها خیلی بهتر این می‌توانند نتیجه بگیرند. در هفته‌های بعد مقابل سایپا و تیم‌های دیگر هم بهتر از حالا ظاهر می‌شویم.»

او البته قول پاداش قبل از بازی را هم بی‌تأثیر نمی‌داند: «به طور حتم قول پاداش خلیل آزمون رئیس هیئت و بزرگ والیبال گنبد و پسرش سردار خیلی تأثیرگذار بود. حتی پاداشی که اوکتای به بچه‌ها داد هم نشان می‌دهد که آدم‌های بزرگ حامی تیم گنبد هستند و همین مسئله تیم را جلو می‌اندازد.»

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=202600

ثبت نظر

-