گادرانی: ایران و ایتالیا، کرونا را به گرجستان منتقل کرده‌اند

  • کد خبر : 20151
  • 18 اسفند 1398 - 15:35
گادرانی: ایران و ایتالیا، کرونا را به گرجستان منتقل کرده‌اند

به گزارش نیوز، لوکا گادرانی درباره مشکل او و ماکسیم کویلیتایا (دروازه‌بان شاهین شهرداری بوشهر) برای بازگشت به کشور گرجستان اظهار داشت: ما نمی‌توانیم به کشورمان بازگردیم و منتظریم در این باره به ما کمک کنند. در این مقطع زمانی، خروج از ایران به دلیل شیوع ویروس کرونا ممکن نیست و مسئولان گرجستان هم می‌ترسند که ما این بیماری را داشته باشیم و به سایر مردم منتقل کنیم. حدود یک ماه مسابقات تعطیل شده است و ما می‌خواهیم به گرجستان بازگردیم.

وی درباره وضعیت تیم شاهین شهرداری بوشهر و تمرینات این تیم تصریح کرد: اکنون تمرین نداریم و نمی‌دانیم تمرینات را ادامه دهیم یا خیر.

مدافع شاهین شهرداری بوشهر درباره شیوع ویروس کرونا در کشور گرجستان گفت: گفته شد چند نفر از ایران و ایتالیا، این ویروس را به گرجستان منتقل کرده‌اند، اما تمام بیماران در کشورمان در قرنطینه هستند. بیماران خارج از شهر، در اماکن ویژه و همراه پزشکان هستند و فقط یک بیمار شرایط سختی دارد. پرواز‌های گرجستان با کشور‌های دارای کرونا بسته شده است و دولت تلاش می‌کند راهی برای بازگشت ما به کشورمان پیدا کند.

گادرانی در این باره که شاگردان میشو کریستیچویچ از تعطیلی کرونایی بسیار ضرر کردند، خاطرنشان کرد: بله. تیم ما شرایط خیلی خوبی داشت و از این تعطیلی ضرر کردیم، اما سلامتی ما در خطر است. کرونا برای شاهین، سایر تیم‌ها و همه شغل‌ها بد بود. باید با کرونا بجنگیم و این ویروس را ریشه‌کن کنیم. سلامتی از کار خیلی مهمتر است.

وی در این باره که آیا به دعوت به تیم ملی گرجستان امیدوار است یا خیر، بیان کرد: اگر در همه بازی‌های شاهین به میدان بروم و عملکرد خوبی داشته باشم، هیچ‌چیز غیرممکن نیست. من مدافع مرکزی هستم، نه مدافع چپ یا هافبک دفاعی. با این حال سرمربی از من خواست که در این پست‌ها به او کمک کنم و این کار را انجام دادم. دوست دارم که به پست قبلی خودم بازگردم.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=20151

ثبت نظر

-