۴۰ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه کشف شد

  • کد خبر : 200340
  • 03 مهر 1399 - 9:26
۴۰ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه کشف شد

۵۰ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه کشف شد - نیوز

 نیوز : به گزارش نیوز ، سرهنگ «حسین براری» روز پنجشنبه اظهار داشت: ( ۴۰ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه کشف شد ) پس از اطلاع ماموران پلیس مبنی بر فعالیت یک باند قاچاق مواد مخدر، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گفت.

وی ادامه داد: ماموران پاسگاه قزانچی با انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی مخفیگاه اعضای باند شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی در عملیاتی حساب شده هر سه عضو آن را دستگیر کردند.

سرهنگ براری تصریح کرد: در بازرسی های انجام شده نیز ۴۰ کیلوگرم تریاک بسته بندی شده که برای عرضه و توزیع اماده شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه همچنین با اشاره به اجرای ۴۰ طرح پاکسازی مناطق آلوده در شهریور امسال، گفت: حاصل اجرای این طرح ها کشف ۵۲ کیلوگرم انواع موادمخدر بود.

وی در پایان دستگیری ۳۰ نفر از عوامل تهیه و توزیع موادمخدر و جمع آوری ۱۸۷ معتاد متجاهر را از دیگر اقدامات انجام گرفته برشمرد.( ۴۰ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه کشف شد )

تریاک : …

مشخصات تریاک اصل چیست؟

بر خلاف باور بعضی از افراد که گمان می‌کنند تریاک یک ماده شیمیایی است، اما این مخدر اعتیادآور، از شیره گیاهی به نام خشخاش به دست می‌آید و در واقع یک ماده مخدر طبیعی محسوب می‌شود. رنگ این ماده مخدر قهوه‌ای تیره و یا قهوه‌ای روشن ، شفاف و براق است.

جدا از معضل اعتیادآور بودن این ماده مخدر و مشکلات ناشی از آن، مشکل مضاعف دیگر این ماده برای مصرف کنندگان آن، ناخالص بودن و غیر اصل بودن آن است. فروشندگان و قاچاقچیان مخدر تریاک برای اینکه حجم بیشتری از این ماده را بفروشند و سود بیشتری ببرند آن را با سرب، مواد اعتیادآور صنعتی و ناخالصی های بسیار مضر دیگر ترکیب می‌کنند.

اخبار نیوز را دنبال کنید …

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=200340

ثبت نظر

-