بلای هولناک سر زن جوان در ارتفاعات باباموسی بجنورد

  • کد خبر : 200259
  • 03 مهر 1399 - 8:45
بلای هولناک سر زن جوان در ارتفاعات باباموسی بجنورد

سرپرست جمعیت هلال‌احمر خراسان شمالی گفت: ( بلای هولناک سر زن جوان در ارتفاعات باباموسی بجنورد ) با تلاش تیم کوهستان و واکنش سریع جمعیت هلال‌احمر خراسان شمالی، خانم مفقودشده در ارتفاعات کوه بابا موسی پس از یک عملیات سخت پیدا شد.

به گزارش نیوز،   ابوالفضل محبان اظهار کرد: ساعت ۲۰ و ۱۳ دقیقه چهارشنبه ۲ مهرماه، تماسی مبنی بر مفقود شدن فردی در ارتفاعات کوه باباموسی با مرکز هماهنگی عملیات امداد و نجات هلال‌احمر استان انجام شد.

وی افزود: پس از انجام محاسبات موقعیت‌یابی دو تیم واکنش سریع مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال‌احمر استان و تیم کوهستان شهرستان بجنورد به منطقه اعزام شدند.

سرپرست جمعیت هلال‌احمر خراسان شمالی در تشریح علت مفقودی این خانم گفت: این خانم پس از جدا شدن از دوستان خود در ارتفاعات با موسی به علت تاریکی هوا مسیر حرکت را گم‌کرده و دوستانش پس از تلاش‌های ناموفق برای یافت وی با شماره ۱۱۲ ندای امداد هلال‌احمر استان تماس می‌گیرند.

محبان ادامه داد: امدادگران و نجات گران جمعیت هلال‌احمر استان با ورود به منطقه از دو جهت مختلف توانستند طی عملیاتی یک ساعته این خانم را سالم پیداکرده و به پایین کوه منتقل کنند.

ارتفاعات باباموسی در مجاورت شهر بجنورد همه روز شاهد حضور تعداد کثیری از شهروندان بجنوردی برای کوهپیمایی است. ( بلای هولناک سر زن جوان در ارتفاعات باباموسی بجنورد )

اخبار نیوز را دنبال کنید …

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=200259

ثبت نظر

-