جدول قیمت روز خودرو پراید کارکرده

  • کد خبر : 198737
  • 02 مهر 1399 - 7:19
جدول قیمت روز خودرو پراید کارکرده
به گزارش نیوز،

 پس از افزایش قیمت خودروهای کارخانه ای بازار خرید و فروش خودرو دست دوم رونق گرفت و بسیاری از مردم در پی محاسبه قیمت خودرو کارکرده هستند. در این خبر راهبرد معاصر قیمت روز خودرو کارکرده را در اختیار مخاطبان قرار می دهد.

قیمت خودرو کارکرده

بازار خرید و فروش خودرو دست دوم معمولا از  بازار خودروهای صفر شلوغ تر بود اما با قوانین جدید دو شرکت خودروسازی سایپا و ایران خودرو برای ثبت نام و قرعه کشی و قیمت های نجومی خودروها بیشتر خریداران خودرو ترجیح میدهند تا با اطلاع از قیمت خودرو کارکرده و به شرط صرفه بودن، خودرو های دست دوم خریداری کنند.

خرید خودرو دست دوم برای کسانی که بودجه کمی دارند بسیار مناسب است اما در خرید خودرو کارکرده باید به چه نکاتی توجه کرد؟ راهبرد معاصر با توجه به درخواست مخاطبان برای محاسبه قیمت خودرو کارکرده و قیمت گذاری خودرو دست دوم به بررسی قیمت روز خودرو کارکرده پرداخته است. لازم به ذکر است آنچه در ادامه می آید جدول قیمت خودرو کارکرده در تاریخ ۱ مهر ۹۹ است.

قیمت روز خودرو پراید کارکرده

پراید در بازار در ماه های اخیر با افزایش قیمت روبه رو شده است . پراید در روز های اخیر اما ارامش نسبی را تجربه کرده است . قیمت پراید در بازار به ۱۱۰ میلیون هم رسید . در بالا قیمت روز پراید را مشاهده می کنید :

قیمت خودرو کارکرده

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=198737

ثبت نظر

-