الهام چرخنده پس از مهاجرت + عکس

  • کد خبر : 197528
  • 01 مهر 1399 - 9:18
الهام چرخنده پس از مهاجرت + عکس

 

 

الهام چرخنده که از سه سال پیش ( الهام چرخنده پس از مهاجرت ) به همراه همسر روحانی‌اش در کربلای عراق زندگی می‌کند، شامگاه دوشنبه ۳۱ شهریور، در آیین گشایش شانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت حضور یافت.

او درباره حضورش در عراق گفته بود: «اقامت من در شهر کربلا به واسطه شغل همسرم رخ داده است و به معنای مهاجرت از ایران نیست. در کل بسیار از حضور در این مکان مقدس خوشحالم و هر لحظه برایم بهترین‌ها رخ می‌دهد.»

الهام چرخنده …

الهام چرخنده (زاده ۴ تیر ۱۳۵۷ در کاشان) بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و مستندساز ایرانی است. وی فعالیت خود را از سال ۱۳۷۵ با بازیگری در فیلم عروسی مهتاب آغاز کرد.

چرخنده پیش‌تر به عنوان ترانه‌سرا و خواننده نیز سابقه کاری دارد و یک آلبوم موسیقی نیز ضبط کرده‌است.

او و همسر سابقش در دهه ۱۳۸۰ مجری برنامه «ستاره مهاجر» در شبکه ماهواره‌ای مهاجر بودند که برنامه‌ای به سبک آمریکن آیدل بود.

ماجرای مهاجرت الهام چرخنده از ایران چه بود؟+تصاویر لورفته

الهام چرخنده پس از مهاجرت

اظهار نظر جنجالی

چرخنده در یک مصاحبهٔ تلویزیونی نوروزی، با نامیدن سید علی خامنه‌ای با عنوان نائب امام زمان تبریک نوروزی خود را به او تقدیم کرد. این عمل وی واکنش‌های بسیاری را در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی در پی داشت.

اعلام بی‌علاقگی به دفن شدن در قطعهٔ هنرمندان

الهام چرخنده در یکی از سخنرانی‌هایش گفت دوست ندارد که در قطعهٔ هنرمندان، دفن شود؛ البته پیش از او یکی از هنرمندان هوادار جمهوری اسلامی یعنی فرج‌الله سلحشور نیز چنین مطلبی را گفته بود که از دیدگاه هنرمندانی، توهین‌آمیز بود.

ادعای چادری کردن ۳٬۹۰۰ نفر

وی در مراسم اکران‌های دانشجویی جشنوارهٔ مردمی ادعا کرد که ۳٬۹۰۰ نفر با کمک او حاضر به استفاده از چادر شده‌اند.

خبری دیگر …

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=197528

ثبت نظر

-