زیدان: هیچ مشکلی با هیچ بازیکنی ندارم

  • کد خبر : 196804
  • 31 شهریور 1399 - 18:39
زیدان: هیچ مشکلی با هیچ بازیکنی ندارم

به گزارش نیوز، زین‌الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئال مادرید بعد از تساوی تیمش مقابل سوسیداد در اولین بازی لالیگا اسپانیا گفت که تیمش در خط حمله نیاز به پیشرفت دارد.

او ضمن ابراز رضایت از عملکرد تیمش گفت: «از بازی‌مان رضایت داریم. در کل بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتیم اما در محوطه جریمه حریف نیاز داشتیم که کمی دقت بیشتری در زدن ضربات پایانی داشته باشیم، به خصوص نیمه اول که موقعیت‌های زیادی روی دروازه سوسیداد خلق کردیم. نیمه اول عالی بازی کردیم و سپس در نیمه دوم در خلق موقعیت مشکلاتی داشتیم، اما روی هم رفته باید از عملکردی که در این بازی داشتیم، خوشحال و راضی باشیم.در دفاع به ندرت به حریف فرصت خلق موقعیت دادیم. چیزی که به آن نیاز داریم این است که به سختکوشی‌مان ادامه دهیم. می‌دانیم که باید در حمله پیشرفت‌هایی داشته باشیم، اما می‌دانستیم که بازی در خانه سوسیداد کار آسانی نیست. همانطور که پیش از این گفته‌ام، همیشه برای کسب ۳ امتیاز به میدان می‌رویم، اما در این دیدار ۲ امتیاز از دست دادیم .از نظر فیزیکی در شرایط خوبی بودیم و چیز دیگری کمبود داشتیم. مقابل دروازه حریف باید بهتر کار و راه‌حلی برای یافتن فضاهای لازم پیدا کنیم.»

زیدان در ادامه درباره این مسئله که گفته می‌شود با برخی بازیکنانش مشکل دارد، بیان کرد: «من یکسری بازیکن دارم که باید از بین آنها بازیکنانی را برای بازی کردن انتخاب کنم.مشکلی با هیچ بازیکنی ندارم. نمی خواستم به ترکیب دست بزنم چون کریم بنزما خوب بازی می‌کرد. برای همین او را تعویض نکردم.»

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=196804

ثبت نظر

-