تکذیب معرفی رزم حسینی به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت

  • کد خبر : 195299
  • 30 شهریور 1399 - 17:26
تکذیب معرفی رزم حسینی به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت

 

 

تکذیب معرفی رزم حسینی به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت


نیوز :

یک منبع آگاه ( تکذیب معرفی رزم حسینی ) خبر معرفی قریب الوقوع علیرضا رزم حسینی، استاندار فعلی خراسان رضوی از سوی رئیس جمهور به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت را تکذیب کرد. این موضوع را امروز، یکی از نمایندگان مجلس مطرح کرده بود.

Ali Reza Razm Hosseini.jpg

تکذیب معرفی رزم حسینی

علیرضا رزم‌حسینی :

علیرضا رزم‌حسینی (زاده ۱۳۴۰ در کرمان)، استاندار خراسان رضوی در دولت دوازدهم است وی در روز چهارشنبه ۱۹ دی ماه ۱۳۹۷ با حکم وزیر کشور در مشهد به عنوان استاندار خراسان رضوی منصوب شد. او همچنین استاندار استان کرمان در دولت یازدهم و سال ابتدایی دولت دوازدهم بوده‌است.

وی تحصیلکرده کارشناسی علوم اقتصادی و بازرگانی از دانشگاه شهید باهنر کرمان است

دوران جنگ ایران و عراق

رزم‌حسینی طی سال‌های جنگ ایران و عراق در عملیات‌های امام مهدی در سال ۱۳۵۹ جبهه سوسنگرد و عملیات ثامن الائمه، بیت‌المقدس، فتح‌المبین، رمضان، بدر و خیبر حضور داشته‌است. وی از بنیان‌گذاران مهندسی مخابرات عملیات جنگ در جبهه‌های جنوب بود و از هم‌رزمان سرداران احمد کاظمی، حسین خرازی، احمد متوسلیان و هم‌رزم و دوست حسن باقری بوده‌است. وی قائم‌مقام فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله کرمان (قاسم سلیمانی) و جانشین عملیات قرارگاه خاتم‌الانبیا در دوران جنگ بود و در عملیات خیبر جانباز شد و نشان فتح از سوی علی خامنه‌ای، رهبر ایران دریافت کرد. رزم‌حسینی پس از جنگ، اقدام به پایه‌گذاری بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس کرد.

افتخارات

  • کسب عنوان استاندار برتر در صنعت گردشگری در تاریخ ۴ مهرماه ۹۶
  • کسب عنوان استاندار برتر در حوزه پدافند غیرعامل در تاریخ ۲ آذرماه ۹۶

اخبار نیوز را دنبال کنید …

بازار داغ گمانه زنی برای سکانداری وزارت صنعت

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=195299

ثبت نظر

-