تاثیر بادمجان بر کلسترول خون

  • کد خبر : 191945
  • 02 شهریور 1400 - 11:25
تاثیر بادمجان بر کلسترول خون

به گزارش نیوز: بادمجان خواص زیادی بر سلامتی بدن دارد و در درمان برخی بیماری ها مثر است. در تمام فصول سال وجود دارد آیا می دانید مصرف عصاره بادمجان به مدت یک هفته و یک بار در ماه می تواند راهی عالی برای کنترل سطح کلسترول و پیشگیری از مشکلات گردش خون باشد؟! کاهش کلسترول بالا برای بسیاری از افراد یک چالش بزرگ محسوب می شود زیرا در حال حاضر یکی از رایج ترین مشکلات است. در ادامه این مطلب با فواید عصاره بادمجان بر کلسترول خون آشنا شوید:

کاهش کلسترول

بادمجان و کلسترول خون؛کاهش کلسترول برای افرادی که می خواهند سالم باشند و داروهای مصرفی خود را که مجبور به استفاده از آن ها هستند کاهش دهند، یک هدف مهم محسوب می شود. با این حال برای رسیدن به این هدف باید تغییرات مهمی را در سبک زندگی خود ایجاد کنید.
برخی غذا ها که در کنار بادمجان، می توانند در تعادل کلسترول مفید واقع شوند عبارتند از:
سیر
فندق
کینوآ
جو دوسر
هویج
کرفس
آووکادو
زنجبیل
کاهش کلسترول
سیب
گلابی
کنگر

استرس و کلسترول خون

بادمجان و کلسترول خون؛یک رژیم غذایی مناسب و درمان های طبیعی اساس کاهش کلسترول و به طور کلی آزمایش خون است. با یک رژیم متنوع و کامل می توان با سایر اختلالات مرتبط با تری گلیسرید، گلوکز و اضافه وزن مقابله کرد.
با این حال نباید صدمه ای که استرس به بدن وارد می کند را دست کم گرفت زیرا علاوه براین آسیب، سبب افزایش کلسترول نیز خواهد شد که در این باره بادمجان کمک بسیاری خواهد کرد.

بادمجان و کلسترول خون

بادمجان غذایی باستانی است که حداقل از سال ۲۰۰۰ میلادی درآسیا مورد استفاده قرار گرفته است. گاها در جهان شهرت بدی نیز داشته است زیرا به دلیل آگاه نبودن مردم از نحوه استفاده آن سبب سوء هاضمه و سایر مشکلات شده است.
به همین دلیل تاکید می شود بادمجان را بصورت پخته و یا از عصاره آن استفاده کنید.
بادمجان حاوی مقدار زیادی آب و مقدار کمی ویتامین A، وB و C، مواد معدنی مانند فسفر، آهن، منیزیم و کلسیم است. کالری کمی داشته و پوست و دانه های آن حاوی مقادیر خوبی فیبر هستند.

بادمجان و کلسترول خون

عصاره بادمجان داروی طبیعی رفع کلسترول خون

بادمجان و کلسترول خون؛ این دارو برای کاهش طبیعی کلسترول بسیار مفید است و همچنین یک درمان عالی برای کمک به کاهش وزن و دفع سموم از بدن نیز محسوب می شود.
 >>>بیشتر بخوانید:
توصیه می شود زمانی از عصاره بادمجان استفاده کنید که متوجه افزایش کلسترول خود شده اید به این ترتیب مجبور نخواهید بود بین این عصاره یا درمان دارویی یکی را انتخاب کنید.
بهترین دارو آن است که قبل از بروز مشکل بر پیشگیری متمرکز شود.

مواد لازم:

پوست دو عدد بادمجان
آب یک عدد لیمو
دو لیوان آب (۴۰۰ میلی لیتر)
نکته: بهتر است از بادمجان های ارگانیک استفاده کنید به این ترتیب این اطمینان حاصل می شود که پوست بادمجان فاقد سموم دفع آفات یا سایر مواد شیمیایی مضر برای بدن است.
عصاره بادمجان داروی طبیعی رفع کلسترول خون

طرز تهیه و نحوه استفاده:

بادمجان و کلسترول خون؛ابتدا بادمجان ها را به خوبی بشویید و پوست آن ها را بگیرید. پوست را در کاسه ای همراه با آب لیمو و آب قرار دهید. روی ظرف را پوشانده و به مدت ۲۴ ساعت صبر کنید. سپس مخلوط را از صافی رد کرده و در طی روز، جدا از وعده های غذایی خود بنوشید.

این دستور را هرروز تکرار کنید و به مدت یک هفته آن را بنوشید. برای کاهش کلسترول می توانید ماهی یک بار این درمان را انجام دهید.
لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=191945

ثبت نظر

-