تیراندازی در ارومیه + عکس ها

  • کد خبر : 190811
  • 26 شهریور 1399 - 22:25
تیراندازی در ارومیه + عکس ها

 

نیوز: به گزارش نیوز، ( تیراندازی در ارومیه ) سرهنگ اکبری در جمع خبرنگاران درخصوص موضوع تیراندازی امروز تقاطع خیابان مولوی -ازادگان ارومیه افزود: برابر گزارش مرکز فوریتهای پلیسی۱۱۰ حوالی ساعت ۱۴ امروز چهارشنبه ۲۶ شهریور مبنی بر وقوع یک مورد تیراندازی در تقاطع خیابان مولوی- آزادگان سریعا عوامل انتظامی در محل حاضر و به بررسی موضوع پرداختند.

 

وی ادامه داد: نتایج تحقیقات متعاقبا به اطلاع شهروندان محترم خواهد رسید.

شایان ذکر است بعد از ظهر امروز در خیابان آزادگان ارومیه شخصی داخل خودروی سمند با سلاح گرم به قتل رسید و قاتل متواری شد.

در ۲۲ شهریور ۹۹ :

عوامل درگیری و تیراندازی در شهر الوند دستگیر شدند

عوامل درگیری و تیراندازی در شهر الوند دستگیر شدند

قزوین – نیوز – فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری عاملان درگیری و تیراندازی در شهر الوند خبر داد.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری پلیس، سردار مهدی حاجیان در بیان جزییات این خبر تصریح کرد: پس از اعلام مرکز فویت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری دسته جمعی و تیراندازی در شهر الوند، بلافاصله ماموران انتظامی در محل حاضر شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل مشخص شد پس از درگیری فیزیکی بین ۲ جوان و متواری شدن یکی از آنان به داخل مغازه خرازی، منجر به درگیری دسته جمعی شده که یکی از طرفین درگیر با سلاح جنگی اقدام به تیراندازی به سمت مغازه خرازی و ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان کرده است.

سردار حاجیان با اشاره به اینکه در این تیراندازی ۲ نفر به علت شکستن شیشههای مغازه آسیب جزیی دیدند، اظهار داشت: ۶ نفر از شرکت کنندگان در این نزاع توسط پلیس دستگیر و یک قبضه سلاح جنگی از نوع کلاشینکف نیز در صحنه کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی قزوین با اشاره به اینکه علت این درگیری خصومت شخصی بوده و بررسی بیشتر موضوع در دستور کار پلیس قرار دارد، خاطر نشان کرد: ایجاد نامنی برای مردم و انجام رفتارهای هنجارشکنانه خط قرمز پلیس است و این نیرو با حضور به موقع و مقتدرانه اجازه قدرت نمایی را به هنجارشکنان نخواهد داد.

اخبار نیوز را دنبال کنید …

قربانیان آزارهای شیطانی بخوانند و بدانند !

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=190811

ثبت نظر

-