نگاهی به تحولات تعمیرات لوازم خانگی و داستان نمایندگی ال جی و سامسونگ در ایران

  • کد خبر : 190080
  • 26 شهریور 1399 - 11:43
نگاهی به تحولات تعمیرات لوازم خانگی و داستان نمایندگی ال جی و سامسونگ در ایران

 

 

 ( نگاهی به تحولات تعمیرات لوازم خانگی ) خرابی لوازم خانگی و سرویس و تعمیرات آنها در گذشته چیزی جز نگرانی، دردسر، وقت گیر بودن و هزینه زیاد را برای افراد تداعی نمی کرد. اما اکنون در چند ثانیه و به آسانی و با خیال راحت می توان مساله را حل شده دانست.

در این مطلب با معرفی برند کاراباما قصد داریم از شیوه نوین ارائه خدمات تعمیرات لوازم خانگی و تجربه ای متفاوت و رضایت بخش صحبت کنیم که توانسته است نگرانی های بسیاری از افراد، علل خصوص صاحبان لوازم خانگی ال جی و سامسونگ را پاسخگو باشد که در مورد فعالیت نمایندگی های حاضر در ایران سردرگم هستند.

داستان نمایندگی سامسونگ و ال جی در ایران به کجا رسید؟

ماه ها پیش بسیاری از تابلوهای فروشگاه ها تغییر کرد و بیلبوردهای تبلیغاتی ال جی و سامسونگ از سطح شهر برداشته شد. اخباری مبنی بر خروج برندهای کره ای از ایران که بیش از ۲۰ سال در بازار کشور پیشتاز بودند و همچنین قطع همکاری گلدیران بعنوان نمایندگی ال جی در ایران و گروه سام بعنوان نمایندگی سامسونگ نیز مطرح شد. این اخبار موجب پریشانی و نگرانی بسیاری از خریداران و صاحبان قبلی لوازم خانگی این برندها از بابت دریافت گارانتی و خدمات پس از فروش آنها شد.

با توجه به سخنان مدیران ال جی و سامسونگ در ایران و نیز فعالیت تیم های بازاریابی آنان، بنظر میرسد که خروج کامل برندهای ال جی و سامسونگ از کشور صحت ندارد و این شرکت ها سعی در حفظ جایگاه خود در بازار محصولات لوازم خانگی و ادامه همکاری با نمایندگان ایرانی خود را دارند. اما ممنوعیت و محدودیت های فراوانی که در خصوص واردات کالا و لوازم خانگی پیش روی این برندها قرار گرفته، موجب تحولاتی در بازار و ایجاد نگرانی های فراوانی که بی پاسخ مانده اند شده است.

در سمت مقابل و به نقل از رئیس اتحادیه فروشندگان و تولید کنندگان لوازم خانگی در گفتگو با دیجیاتو، عنوان شد که مدیران شرکت گلدیران همکاری خود را با برند ال جی کره ای قطع کرده اند و گروه سام نیز که کاهش همکاری خود با سامسونگ را در بخش تولید را تایید نموده با کمی تاخیر همکاری با این برند کره ای را قطع می نماید.

در این گفتگو از ادامه فعالیت گلدیران و گروه سام در ایران با راه اندازی خط تولید داخلی و خلق برندهای جدید جی پلاس و سام سخن به میان آمده و اینگونه که پیداست نمایندگان سابق شرکت های ال جی و سامسونگ در ایران، با گفتگو و همکاری با برخی شرکت های چینی در خصوص واردات قطعات و لوازم، سعی در تغییر تمرکز فعالیت های خود به سمت تولیدات محصولات با برند خود را دارند.

کار باما

گارانتی و خدمات پس از فروش ال جی و سامسونگ چه می شود؟

با وجود اینکه آینده همکاری نمایندگان ایرانی با برندهای کره ای چندان مشخص نیست، اما به نقل از مدیران این شرکتها در خصوص گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات، گفته شده که ارائه خدمات و تعمیرات آنها و تامین قطعات با مشکلی مواجه نخواهد شد.

این گفته در عین اینکه نگرانی ها را تا حدی کاهش می دهد، اما نتوانسته است اطمینان خاطری را که باید در ذهن بسیاری از افراد ایجاد نماید. چرا که ادامه فعالیت و ارائه خدمات آتی نمایندگان سابق ال جی و سامسونگ با واردات قطعات چینی از درجات متفاوت کیفیتی و وقف تمرکز آنان بر روی تولید محصولات داخلی خودشان، در کنار مشکلاتی که از قدیم الایام در دریافت خدمات این شرکتها دیده می شد، نگرانی ها و دغدغه های به جایی را ایجاد می کند.

کاراباما برای پاسخگویی به این نگرانی ها توجه و عنایت ویژه ای به کار گرفته و با توجه به آمار روز افزون رضایت بالای مشتریان، توانسته است بسیار موفق عمل نماید.

مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی کاراباما

خرابی لوازم خانگی و اقدام برای تعمیر آن همواره فرآیندی وقت گیر و دردسرساز بوده است. خوشبختانه در سالهای اخیر این حوزه با تحولات بسیاری روبه رو شده و کاراباما بعنوان یکی از پیشگامان این حوزه، توانسته است با ایجاد تغییراتی مفید و کاربردی، تجربه ای نوین را برای مشتریان فراهم آورده و مزیت های شگرفی در این فرآیند ارائه نماید که چشم پوشی از آنها کار سختیست.

از سالها پیش خدمات پس از فروش انواع لوازم خانگی از بسیاری از برندهای داخلی و خارجی توسط مجموعه کاراباما در سطح شهر تهران ارائه میشده است، اما اکنون بیش از ۳ سال است که این مجموعه با هدف ارائه خدمات باکیفیت تر و سریعتر، با طراحی پلتفرم هوشمند کاراباما، مشغول به خدمات رسانی در تمامی نقاط ۴ استان تهران، البرز، اصفهان و گیلان است و در حال گسترش فعالیت خود به سایر نقاط کشور نیز می باشد.

کاراباما بعنوان مرکزی تخصصی خدمات نصب، سرویس و تعمیرات انواع یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، ظرفشویی، تلویزیون، کولر گازی، پکیج دیواری و غیره را به صورت گارانتی شده تا ۱۸۰ روز پس انجام خدمات ارائه می کند. علاوه بر این، مزایای رقابتی چشم گیری پیشنهاد می دهد که تجربه تعمیرات لوازم خانگی تان را به طور کامل متفاوت می سازد.

کاراباما؛ مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ و ال جی

سرعت بیشتر در کنار کیفیت بالاتر:

یکی از مشکلاتی که در خصوص دریافت خدمات از نمایندگان سابق ال جی و سامسونگ و به طور کل در تعمیرات لوازم خانگی وجود دارد و سبب نگرانیست، مدت زمان رسیدگی به درخواست و تعمیر و تحویل دوباره دستگاه است. کاراباما با ارائه خدمات در محل نیاز به جابجایی و دردسرهای حمل و نقل را از میان برداشته و به کمک طراحی وبسایت و اپلیکیشن های متخصص و مشتری کاراباما و نیز توسعه پلتفرمی هوشمند در اختصاص سفارشات در کنار مرکز ارتباط تلفنی مشتریان، فرآیند ثبت و پیگیری سفارش را از هر مکانی و در هر زمانی میسر سازد.

همچنین استفاده از تعداد بسیار زیاد بالغ بر هزار متخصص و پراکندگی آنان در تمامی مناطق تحت پوششش کاراباما، این مزیت را فراهم آورده که حتی در همان روز از خدمات حرفه ای و باکیفیت بهره مند شد.

نیروی متخصص و حرفه ای:

پیشتر انتخاب فرد مناسب از میان صدها تعمیرکار برای تعمیر دستگاه تصمیم دشواری بود. برخی اوقات نیز پیدا کردن حتی یک متخصص برای برخی برندهای ناآشنا تلاش و وقت بسیاری میطلبید. از جمله مزایای کاراباما در این مورد تکیه بر نیروی متخصص و دوره دیده ایست که علاوه بر سابقه فعالیت در نمایندگی های معتبر، بیش از ۱۱ سال تجربه و سابقه عملی در زمینه انواع تعمیرات یک برند یا دستگاه خاص را دارند.

به عبارت دیگر کاراباما بعنوان واسطه عمل نکرده و متخصصین خود را که بوسیله تیم فنی مجموعه گزینش می شوند، برای ارائه خدمات به منزل مشتریان ارسال می کند و برای ارائه بالاترین حد ممکن کیفیت، از تعمیرکار مخصوص همان برند و دستگاه برای هر سفارش استفاده می کند.

گارانتی خدمات:

یکی دیگر از مشکلاتی که در خدمات شرکت ها و نمایندگی ها مشاهده می شود، به نتیجه نرسیدن مشتریان پس از تعمیرات دستگاه است. یعنی با وجود عدم رفع مشکل پیش آمده، هزینه مجدد در دفعات بعدی از مشتریان گرفته میشود. کاراباما با توجه به استفاده از تعمیرکاران متخصص که در عیب یابی و تعمیر هر گونه مشکل دستگاه حاذق هستند، خدمات انجام شده را به صورت کامل گارانتی نموده و در صورت بروز مجدد مشکل بدون هزینه و کاملا رایگان آن را برطرف می نماید.

تعمیر به جای تعویض:

از دیگر مزایای چشم گیر کاراباما می توان به سیاست این مجموعه در استفاده از تخصص و مهارت تعمیرکاران در تعمیر قطعات معیوب دستگاه به جای تعویض آنان تا حد امکان اشاره کرد. مجموعه کاراباما به هدف نشان دادن درک خود از وضعیت اقتصادی موجود هموطنان و کاهش هزینه های آنان، در کنار مشکل کمبود قطعات یدکی و نیاز مشتریان به برطرف شدن مشکلات دستگاه، با پیشگیری این سیاست و در اولویت گذاری تعمیر به جای تعویض، توانسته است خدمات خود را در اختیار تمامی اقشار قرار داده و با نظارت و پیگیری جدی هزینه هایی منصفانه را رقم بزند.

امید می رود که در ماه های آتی مشکلات و نگرانی های موجود در خصوص خدمات پس از فروش برندهای موجود در کشور برطرف شده و مجموعه های فعالی همچون کاراباما که برای پاسخگویی به این نگرانی ها پیشگام شده اند، مورد توجه بیشتری قرار بگیرند. برای اطلاعات بیشتر و استفاده از خدمات کاراباما می توانید به وبسایت این مجموعه مراجعه کنید.

اخبار را از دنیوز دنبال کنید …

خط مشی «جهش تولید» در کمیسیون تولید ملی تعیین شد

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=190080

ثبت نظر

-