کارشناس صدا و سیما: اختلاس، دزدی نیست!!!

  • کد خبر : 190021
  • 26 شهریور 1399 - 11:01
کارشناس صدا و سیما: اختلاس، دزدی نیست!!!

 

 

کارشناس صدا و سیما: اختلاس، دزدی نیست!!!

کارشناس صدا و سیما: اختلاس، دزدی نیست!!!

 

کارشناس صدا و سیما ( کارشناس صدا و سیما: اختلاس، دزدی نیست!!! ) و کارمند دانشگاه امام صادق(ع) در برنامه بدون توقف گفت: اختلاس دزدی حساب نمی شود!!! و ما کشور اسلامی نیستیم و در حال حرکت به آن سمتیم .

بدون توقف - موضوع : شبهات و چالش های ازدواج (قسمت اول) | شبکه سه

بدون توقف …

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نشست رسانه‌ای نقد و بررسی برنامه تلویزیونی «بدون توقف» که این روز‌ها روی آنتن شبکه سم سیما میرود با حضور عوامل این برنامه برگزار شد.
در این نشست خبری مهدی خانعلی زاده، سردبیر برنامه تلویزیونی «بدون توقف» گفت: در ابتدا می‌خواهم خیلی کوتاه درباره مطلبی که علیه برنامه بدون توقف در یک رسانه منتشر شد، صحبت کنم بحث این بوده که چرا این برنامه در کافه ضبط شده که پاسخ این است که ما دقیقا می‌خواستیم این برنامه در کافه برگزار شود، چون مردم حرف‌های خود را در تاکسی، دانشگاه و کافه می‌زنند اگرچه ممکن است حرف‌های آن‌ها هم اشتباه باشد.

وی افزود: قرار ما این بود تا حرف‌هایی را که مردم در تاکسی، دانشگاه و کافه با هم می‌زنند در قالب برنامه تلویزیونی «بدون توقف» اجرا کنیم و در این زمینه رسانه ملی جسارت پیدا کرد تا حرف‌های مردم در برنامه بدون توقف و در فضای کافه زده شود البته قرار هم نبود که جوابی به این حرف‌ها بدهیم فقط قرار ما این بود که مردم حرف‌های خود را بزنند و در کنار آن افراد متخصص نیز حرف خود را بیان کنند.

بدون توقف | شبکه سه

خانعلی زاده با بیان اینکه ما در برنامه تلویزیونی «بدون توقف» سعی کردیم تا بالای ۹۵ درصد شبیه سازی و عینی سازی گفتگو‌هایی را که مردم در هر سطح و گفتمانی که با هم دارند پیاده کنیم، تصریح کرد: ما سعی کردیم که این برنامه کلاس درس نباشد و در قالب گفتگو اجرا شود و کار رسانه هم همین است در واقع ما روی موضوعات فکر کردیم و سعی مان بر این بود که کارشناس و مخاطب جدای از هم نباشند و کار به گونه‌ای پیش می‌رود که یک جمعی با هم صحبت کنند.

سردبیر برنامه تلویزیونی «بدون توقف» افزود: در بخش جدید برنامه بدون توقف قرار است عملکرد مسئولان مورد بررسی قرار گیرد و مسئولان نیز باید نسبت به عملکرد خود پاسخ بدهند.

وی با بیان اینکه سری جدید برنامه «بدون توقف» در کافه ضبط می‌شود، تصریح کرد: به عنوان نماینده بخش محتوایی برنامه تلویزیونی بدون توقف اعلام می‌کنم که هیچ بخش و حرف‌هایی که در برنامه مطرح شده اند به دلیل خط قرمز‌ها حذف نشده است.

اخبار را از دنیوز دنبال کنید …

بهمن هاشمی هیجان را به شبکه ۵ سیما بازخواهد گرداند

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=190021

ثبت نظر

-